Prvotní informace:
personalistika@dragon.cz
Upřesňujicí informace:
Společnost Dragon Internet a.s., vypisuje výběrové řízení na pozici Zákaznická podpora.
Požadujeme:
- Výborné komunikační dovednosti a příjemné vystupování
- Zkušenosti s prodejem nebo zákaznickým servisem výhodou
- Orientace v oblasti telekomunikací výhodou
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office, Google nástroje, internet)
- Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
- Kolegiálnost, ochotu spolupracovat a respekt vůči ostatním v týmu
- Flexibilitu a chuť učit se nové věci
- Řidičský průkaz skupiny B výhodou
Náplň práce:
- Aktivní komunikace se zákazníky (osobně, telefonicky i e-mailem)
- Řešení dotazů, požadavků a připomínek zákazníků
- Poskytování informací o službách a pomoc s jejich výběrem
- Nabídka a prodej našich služeb
- Vedení související administrativy
Nabízíme:
- Motivační a velmi zajímavé finanční ohodnocení závislé na vašich výsledcích
- Práci ve stabilní a respektované společnosti s přátelským týmem
- Moderní pracovní prostředí v příjemné atmosféře
- Širokou škálu zaměstnaneckých výhod a benefitů
- Podporu při zaškolení a možnost profesního růstu
Zaměstanecké výhody:Benefity dle interního benefitového systému v závislosti na počtu odpracovaných let