pracoviště Bystřice pod Hostýnem
- Náplň práce: komplexní koordinace činností zahrnujících zejména evidenci a správu movitého a nemovitého majetku města, zajištění výkonu vlastnických práv města, vč. správy budov, komunikací a vodovodů a kanalizací, zadávání a administraci veřejných zakázek, zajišťování podkladů pro majetkoprávní úkony města
- Obecné podmínky pro přijetí do pracovního poměru: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (či cizí státní příslušník, který má v České republice trvalý pobyt), která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk.
- Požadavky: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu technického, ekonomického nebo pravního směru; zkušenosti v oblasti správy movitého i nemovitého majetku; znalost principů veřejné správy, zejm. zákona o obcích, veřejné zakázky, vyborná znalost práce na PC (MS Office, internet); velmi dobré řídíci, komunikační a organizační schopnosti; samostatnost, psychická odolnost a aktivní přístup k řešení problemů; řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič
- Výhodou: praxe na místě vedoucího zaměstnance; praxe ve veřejné správě; znalost systému GINIS, MAPOTIP, MISYS
- Benefity: další vzdělávání a profesní rozvoj; pružná pracovní doba; 5 týdnů dovolené a 3 dny indispozičního volna (sick days); příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a “volný čas”; odměny k významným životním a pracovním výročím
- Platová třída: 11. třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.
- Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný v průběhu ledna 2025 nebo dle dohody.
- Přihláška musí obsahovat náležitosti uvedené v § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů:
jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, e-mailový a telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče.
- K přihlášce se připojí doklady uvedené v § 6 odst. 4 téhož zákona: Strukturovaný životopis, motivační dopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, jiné doklady a osvědčení týkající se vzdělání, čestné prohlášení dle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění (v případě jmenování do funkce doložení lustračního osvědčení dle tohoto zákona) – nedokládají uchazeči narození po 01.12.1971. Je možné využít formulář na webových stránkách města.
- Uchazeč doručí písemnou přihlášku v obálce označené „Výběrové řízení – vedoucí odboru vnitřní správy“ na podatelnu městského úřadu nebo na adresu: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, případně do datové schránky: vqqbu36, nebo na el. podatelnu města: podatelna@mubph.cz se zaručeným elektronickým podpisem, a to nejpozději do 06.01.2025 (včetně).
- Uchazeči, kteří splní podmínky výběrového řízení, budou o místě a přesném čase konání výběrového řízení informováni e-mailem, případně telefonicky.
- Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.