Náplň práce:
- komplexní vedení účetnictví obce
- vedení rozpočtu obce
- daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání
- zpracování statistických výkazů
- zajišťování platebního styku s bankami
- fakturace
- finanční administrace dotačních titulů
- další účetní a rozpočtové úkony
- výpisy Czech POINT
- ověřování listin a podpisů
- další administrativní práce na obecním úřadě
Místo výkonu práce:
Obecní úřad Košetice, Košetice 146, 394 22
Podmínky:
Nástup 01.04.2025 nebo dle dohody. Pracovní poměr na dobu určitou. Platové zařazení dle nařízení
vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, osobní příplatek, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravné.
Požadavky a předpoklady:
- SŠ ekonomického směru
- znalost podvojného účetnictví
- znalost zákona o účetnictví
- samostatnost, pečlivost a spolehlivost
Výhodou:
- praxe v prostředí systému TRIADA
- znalost zákona o obcích a rozpočtových pravidlech územních celků
Své žádosti společně se strukturovaným životopisem doručte osobně v pracovní dny od 8 - 15 h na Obecní úřad Košetice nebo zasílejte na e-mail starosta@kosetice.cz do 07.03.2025.