V případě zájmu nás kontaktujte:
- emailem na: sekretariat@ordos.cz, zašlete profesní životopis
- telefonicky v pracovní dny PO - ČT od 7:30 do 15:30 hod, PÁ od 7:30 do 13:00 hod na tel.č. 474 667 220.
Požadované vzdělání: aspoň jedno z uvedených
- úplné střední odborné s maturitou (bez vyučení)
- vyšší odborné
- bakalářské
- magisterské.
Co od Vás očekáváme:
- vzdělání ekonomického směru, pečlivost, flexibilitu a samostatnost
- minimální praxe 2 roky
- práce s PC - uživatelská znalost Excel
- dobrá znalost české účetní a daňové legislativy a souvisejících zákonů
- dodržování stanovených termínů.
Náplň práce:
Účetní agenda:
- vedení účetní agendy přijatých faktur, příprava účetních dokladů, spolupráce na ročních účetních závěrkách a podkladech pro daňová přiznání
- dokladové inventury, podklady pro audit
- zpracování statistických výkazů
- skladová evidence
- vedení pokladny v Kč a EUR
Mzdová agenda:
- vedení komplexní mzdové agendy společnosti včetně podkladů k ní
- zajišťuje veškeré srážky ze mzdy včetně exekučních a insolvenčních srážek
- provádění potřebných hlášení z oblastí mezd a statistik, komunikace s příslušnými institucemi (ÚP, ZP, OSSZ, FÚ)
- správa docházkového systému včetně agendy docházkových čipů.
Co Vám můžeme nabídnout:
- hlavní pracovní poměr ve firmě s dlouholetými zkušenostmi s možností prodloužení na dobu neurčitou
- nástupní mzda 30 000 - 35 000,- Kč/měs. (40 hod./týden)
- stravenkový paušál 80,- Kč/směna
- týdenní pracovní doba 40 hod. (po - pá) s možností domluvy částečného úvazku
- zvláštní prémie dle hospodaření firmy
- parkování u areálu firmy
- dostupná MHD z Chomutova
- nástup ihned.