Náplň práce (oblast logistika/transport): Poskytování profesionální zákaznické podpory v rámci online komunikace - v cizím jazyce; Hledání a realizace smysluplných a efektivních řešení ve stresových situacích, zaměření na důležité detaily; Zjišťování a včasné řešení zákaznických dotazů; Správné nastavení priorit v dynamickém, rychle se měnícím prostředí logistiky
Požadavky: aktivní uživatel MS Office; profesionální komunikace v angličtině, znalost francouzštiny, španělštiny nebo němčiny výhodou; odolnost vůči stresu; silná orientace na zákazníka; ochota učit se
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené za kalend. rok, stravenkový
Při zkráceném úvazku min. 30 hod/tydne - mzda bude snížena proporcionálně.
Specialista/specialistka zákaznické péče, region Praha
Pozice:
Specialista/specialistka zákaznické péče
Zaměstnavatel:
4flow management GmbH organizační složka
IČO:
29135290
Oblast (okres, kraj):
Praha
Obor práce:
Doprava
Nejnižší požadované vzdělání:
Základní
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ne
Mzda (od nebo od-do):
35400
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Eva Canning (Baslová)
Telefon:
774 785 402 (každé pondělí)
Počet zobrazení inzerátu:
46×