Našli jste se v nabízené pracovní nabídce? Dejte nám o sobě vědět. Pošlete nám zpracovaný úkol, strukturovaný životopis a motivační dopis do 31. 3. 2025 na e-mail: personalni@dchoo.charita.cz.
Do předmětu zprávy uveďte: VŘ - specialista komunikace.
K ústnímu pohovoru pozveme vybrané uchazeče, oznámení o výsledku přijímacího řízení obdržíte telefonicky nebo e-mailem. Informace o zásadách zpracování osobních údajů jsou dostupné na webu organizace.
Specialista/specialistka komunikace
Hledáme dynamického a kreativního kolegu, který se připojí k našemu týmu. Budeš se podílet na propagaci naší činnosti, ať jsme vidět i slyšet, čeká tě spolupráce na interní i externí komunikaci a podpoříš fungování úseku komunikace jako takového.
Co tě u nás čeká
-Příprava podkladů a materiálů pro interní i externí komunikaci (tiskové zprávy, pozvánky, prezentace, PR materiály apod.).
-Tvorba a správa obsahu pro sociální sítě a webové stránky.
-Spolupráce při organizaci akcí a kampaní a jejich následné vyhodnocení.
-Související agenda (firemní oděvy, propagační předměty, správa kontaktů ad.).
Co bys měl umět
-Min. 1 rok praxe v oblasti PR, marketingu nebo komunikace, případně odpovídající vzdělání v oblasti marketingu.
-Výborná znalost českého jazyka slovem i písmem, prokazatelná schopnost psát texty, efektnivně komunikovat a srozumitelně prezentovat informace.
-Prokazatelné znalosti a zkušenost se správou sociálních sítí (FB BM, IG, YT apod.), zkušenost s tvorbou obsahu na různých platformách, plánování a realizace kampaní, vyhodnocování úspěšnosti kampaní.
-Znalost práce některého z grafických programů (Canva, InDesign apod.).
-Zkušenosti práce v redakčním systému správy webových stránek výhodou.
-Aktivní přístup, flexibilita, organizační schopnosti, tvůrčí myšlení.
-Znalost církevního prostředí výhodou.
Co ti můžeme nabídnout
-Budeš mít možnost podílet se na budování dobrého jmena Charity, staneš se jedním z našich hlasů a pomůžeš nám s péčí o vztahy s veřejností, dárci, institucemi a donátory.
-Čeká tě smysluplná a tvůrčí práce na plný úvazek (možnost zkráceného úvazku: 0,8).
-Poskytneme ti zázemí stabilní organizace s více než pětadvacetiletou historií, nadstandardní firemní kulturu charitní organizace a tým skvělých kolegů.
-Nabízíme balíček benefitů: mobilní telefon, notebook, stravenkový paušál, home office, sick days, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, teambuildingové akce a další.
-Flexibilní pracovní doba, pracovní týden v rozsahu 37,5 h. a nástupní hrubá mzda od 31 tisíc korun hrubého (při plném prac. úvazku a dle pracovních zkušeností).
-Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení.
Nástup: květen 2025, případně dohodou.
Úkol:
1/ Připrav komunikační strategii ke 30. výročí Diecézní charity ostravsko-opavské.
2/ Napiš článek pro web (v rozsahu 1500 znaků vč. mezer) a texty příspěvků na FB a IG, které informují, jak proběhly oslavy 30. výročí naší organizace.
3/ Vytvoř pro FB a IG post s grafikou k 30. výročí naší organizace.