1. kontakt e-mailem. Životopis zašlete na: eva.pustelnik@chpfinance.cz
Požadavky: praxe v pojišťovnictví nebo callcentru výhodou
Co budeš dělat?
•Budeš s našimi klienty hodně komunikovat – především telefonicky a e-mailem.
•Vysvětlíš věci ohledně jejich smlouvy a případně zařídíš její úpravu.
•Pomůžeš těm, co měli smůlu, nahlásit škodu a řekneš, jak postupovat dál.
•Zájemcům o nové pojištění pomůžeš s uzavřením nové smlouvy.
•Můžeš se podílet na zlepšování chodu klientského servisu (neustále na něčem pracujeme).
•Administrativu spojenou s obsluhou klientů (zápis do CRM, zadávání a kontrola úkolů, skenování, zpracování pošty, doplňování do tabulek, příprava záznamů, žádostí)
•Zajišťovat plynulý chod kanceláře.
Budoucího kolegu/kolegyni si představujeme jako:
•Komunikativního člověka, který bude s radostí pomáhat našim klientům.
•Člověka, který je zodpovědný a spolehlivý.
•Samostatného jedince, který hledá řešení místo říkání „to nejde.
•Týmového hráče se smyslem pro humor.
•Běžného uživatele PC, nepotřebujeme žádného mistra v excelovských tabulkách.
•Člověka, který bude mít chuť se neustále vzdělávat.
Co musíš už nyní splňovat?
•Ukončené SŠ vzdělání s maturitou.
•Praxi v pojišťovnictví.
•Již složené zkoušky
Co nabízíme?
•Práci ve stabilní společnosti s dlouholetou vizí.
•Práci na hlavní pracovní poměr.
•Velmi příjemné pracovní prostředí a pohodový tým lidí.
•Individuální rozvržení pracovní doby.
•Možnost občasné práce z domova.
•Práci s moderními poradenskými nástroji.
•Prostor pro osobní rozvoj a vzdělávání.
•Skvělou dostupnost kanceláře v Ostravě.
•Možnost prosadit své myšlenky a nápady na zlepšení našich služeb.
Myslíš, že to zvládneš?
Pošli nám životopis na adresu eva.pustelnik@chpfinance.cz a my se Ti ozveme.