Kheková Radka, tel.: 608325387, e-mail: hr@monacoint.com
Pokud Vás baví nákup, máte rádi gastro, domluvíte se anglicky a italsky a umíte pracovat samostatně a efektivně, pak hledáme právě Vás!
Co bude náplní Vaší práce:
• Zpracovávat podklady pro objednávky zboží především z Itálie, popřípadě v rámci EU (tvořit,
kontrolovat, odesílat a potvrzovat objednávky)
• Vytvářet nové ceny dle aktualizace cen našich dodavatelů
• Komunikovat napříč celou společností (s vedoucími skladů, oddělením objednávek, a dalšími)
• Zajišťovat a koordinovat dopravu pro zboží pomocí výběrových řízeních
• Připravovat podklady pro příjem zboží na sklad
• Komunikovat s dodavateli ohledně objednávek a poptávek, včetně řešení reklamací komunikujeme především v českém a italském jazyce)
• Zalistovávat nové produkty do našeho katalogu
• Kontrolovat spotřební lhůtu zboží, vytvářet prodejní akce
• Vytvářet pravidelné reporty
Pozice Vám sedne pokud:
• Dokážete komunikovat v Italském a českém jazyce
• Berete dodavatele jako svého parťáka a umíte s ním navázat přátelský vztah
• Zvládáte stresové situace a umíte si poradit i v těžkých chvílích
• Jste pečlivý a vše dotahujete do zdárného konce
• Umíte pracovat v Excelu – v rámci reportingu Vás to bude doprovázet každodenním životem
Výhodou, ale ne nezbytnou nutností může být pokud:
• Máte předchozí zkušenosti z obdobné pozice
• Znáte účetní, skladovací programy – používáme ABRA, ale dokážeme Vás vše naučit
• Orientujete se v gastronomii, která je naším denním chlebem
• Máte analytické myšlení
Na co se u nás můžete těšit?
• Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• Zázemí česko-italské rodinné firmy – s tím souvisí neomezené množství dobré italské kávy
• Testování námi vyrobených dobrot – máme dobrou zmrzlinu a další produkty
• Zaměstnanecké slevy na náš sortiment