Popis pozice
" Příprava pravidelného reportingu, vyhodnocování vývoje a stanovení odchylek
" Příprava analýz a správa dat dle potřeby managementu
" Kontrola kalkulací cen, tvorba interních cen a podpora dalších oddělení
" Tvorba ad-hoc ekonomických analýz
" Podílení se na přípravě budgetu a prognózách pro strategické plánování
" Spolupráce při hledání úspor, kontinuální snižování nákladů
Požadujeme:
" Zájem o problematiku financí a controllingu
" Velmi dobré znalosti MS Office, zejména MS Excel
" Analytické myšlení, zodpovědnost, pečlivost, schopnost samostatné práce, organizační schopnosti
" Proaktivní přístup a dobré komunikační schopnosti
" Řidičský průkaz skupiny B
Zaměstnanecké výhody: Flexibilita v pracovní době a možnost práce z domova.
Až 29 dní volna v roce, telefon a příspěvek na stravování.