Náplní práce Shift Leadera je zejména:
- Zajišťování provozu recepce a reprezentace hotelu a jeho služeb
- Podávání informací o hotelu a o místě, ve kterém se hotel nachází
- Vyřízení ubytování a odjezdu hosta, prodeje pokojů a registrace hosta
- Zajištění platné garance na pohledávky spojené s pobytem hosta
- Řešení stížností a požadavků hosta
- Natěžování položek a uzavírání faktur a účtů v hotelovém systému, finanční vyrovnání s
hosty
- Tížení minibarů na základě reportu od housekeeping oddělení
- Odpovědnost za svěřené finanční prostředky
- Odpovědnost za správně uzavřenou finančních uzávěrku a odvod peněz po skončení své
směny
- Natěžování city tax do systému
- Kontrola tížení parkovaných aut v prostorách hotelového parkoviště a garáže do
hotelového systému
- Předávání informací kolegům na úseku Front Office a ostatním úsekům Hotelu
- Zajištění odborné podpory a pomoci ostatním zaměstnancům zařazeným k výkonu práce
na recepci
- Dohled nad důsledným dodržováním pracovních postupů a pokynů včetně závazných
metodických pokynů Zaměstnavatele
Požadujeme:
- Praxi na stejné pozici
- Schopnost plynulé komunikace v českém a anglickém jazyce
- Profesionální vystupování, orientace na zákazníka
- Vynikající organizační schopnosti
- Spolehlivost, pečlivost a samostatnost
- Ochotu pracovat ve 12-ti hodinových směnách (vč. víkendů a svátků) od 7:00 do 19:00h
Nabízíme:
- Pracovní poměr na dobu 6-ti měsíců s možností prodloužení
- Zaškolení a další firemní vzdělávání
- Benefity společnosti AXXOS HOTELS
- Práci v luxusním prostředí v týmu profesionálů