První kontakt e-mailem.
Hlavní náplní práce bude především: Tvorba high-poly a low-poly assetů, tvorba UV a textur v PBR postupech, nastavení kostry, skinning and podpora animátorů, nastavení materiálů a příprava assetů do vlastního herního enginu. Spolupráce s externími partnery.
Požadavky:
• Minimálně 3 roky praxe v herním průmyslu (alespoň jeden vydaný titul)
• Výborná znalost Autodesk Maya, Photoshop, Zbrush, Substance Painter
• Znalost lidské a zvířecí anatomie
• Schopnost vytvářet realistické 3D modely a textury postav a zvířat v AAA kvalitě
• Zkušenost s PBR postupy
• Výborná znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2
• Sebereflexe a schopnost přijímat kritiku
• Velmi dobrá organizace času
• Nezávislost a schopnost kreativně řešit problémy
• Týmový hráč
Zaměstnanecké výhody:
25 dní dovolené, flexibilní prac. d., občerstvení, akce organizované společností, bonusy, možnost dalšího růstu a změny specializace, pet-friendly office, příspěvek na stravování a další
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.