První kontakt e-mailem nebo telefonicky Po - Pá od 15:00 - 17:00 hodin.
Hledáme asistentku jednatelů společnosti, která bude zpracovávat administrativní agendu členů vedení, zahrnující přípravu podkladů a dokumentů pro nadřízené zaměstnance či zaměstnavatele, tvořit prezentace, připravovat podklady pro jednání a poradu, dělat z nich zápisy, obsluhovat datovou schránku a spravovat příchozí a odchozí poštu, pečovat o návštěvy v kanceláři a vykonávat dílčí administrativní práce.
Požadujeme: schopnost obsluhovat kancelářskou techniku (PC, tiskárna, scanner), organizovanost, pečlivost a důslednost.
Z důvodu zaměření společnosti požadujeme znalost makedonštiny. Vítáme i znalost chorvatštiny či srbštiny.
Pracovní doba (Po - Pá 8:00 - 16:30)
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.