Stručná náplň pozice spočívá v:
- přípravě a realizaci vybraných investičních akcí města;
- dokladové a fyzické kontrole včetně dozoru nad svěřenými investičními akcemi města;
- přebírání prací, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace;
- průběžná kontrola čerpání rozpočtových finančních prostředků;
- ukončení investiční akce a zavedení do majetku města.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt;
- dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná;
- ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Požadavky na uchazeče:
- minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, stavební zaměření výhodou;
- znalosti v oblasti příprav a realizací stavebních akcí;
- znalosti legislativy při zadávání veřejných zakázek;
- organizační a komunikační schopnosti, spolehlivost, rozhodnost, samostatnost;
- velmi dobrá znalost práce na PC;
- řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič/řidička.
Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul uchazeče;
- datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče;
- místo trvalého pobytu uchazeče;
- datum a podpis uchazeče;
- kontaktní spojení.
K přihlášce připojte tyto doklady:
- kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
- životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech;
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce;
- případné další doklady prokazující Vaše znalosti a dovednosti.
Předpokládaný termín nástupu: 01.04.2025, následně dohodou
Místo výkonu práce: město Štětí
Pracovní poměr: na dobu určitou 3 let s možností prodloužení
Platové zařazení: dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů - platová třída 10
Přihlášku s uvedenými doklady zasílejte doporučeně do 07.03.2025 na adresu: Městský úřad Štětí, k rukám tajemníka MěÚ Štětí, Mírové náměstí 163, 411 08 Štětí.
Obálku označte: "NEOTVÍRAT - VŘ - REFERENT OMI".
Přihlášku se stejným označením obálky je možné doručit osobně do podatelny Městského úřadu Štětí, Mírové náměstí 163, do 07.03.2025 do 11:00.
Bližší informace k pracovní pozici: Ing. Monika Tydrichová, tel: 602 314 194.
Přihláška a další požadované dokumenty k výběrovému řízení budou zpracovávány a vedeny pouze pro účely uvedeného výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou uchazečům jejich písemné materiály vráceny.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo žádného uchazeče nevybrat a od výběrového řízení odstoupit nebo ho zrušit bez udání důvodu. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
referent/referentka investic, region Litoměřice
Pozice:
referent/referentka investic
Zaměstnavatel:
Město Štětí
IČO:
00264466
Oblast (okres, kraj):
Litoměřice
Obor práce:
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ne
Mzda (od nebo od-do):
35000
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Ing. Monika Tydrichová
Telefon:
602 314 194
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
1×