Nástup možný IHNED.
Náplň práce:
Aktivní komunikace a péče o stávající a nové zákazníky; Zpracování požadavků od zákazníků (nabídky, objednávky, faktury, reklamace); Pečlivá dokumentace ve vnitropodnikových systémech (Navision, CRM); Základní technická podpora zákazníkům (za pomoci produktových manažerů); Úzká spolupráce s oddělením obchodu, nákupu a logistiky
Požadujeme:
Prokazatelnou zkušenost na zákaznicky orientované pozici (zákaznické oddělení, obchod atd.); Vzdělání v technickém oboru - výhodou; Vysoké pracovní nasazení, samostatnost, pečlivost, odpovědnost a flexibilitu; Výborné komunikační dovednosti v českém jazyce, angličtina výhodou; Příjemné vystupování a projev; Znalost práce na počítači: MS Word, Excel, rychlé psaní na klávesnici; Zkušenost s prací v CRM, ERP či jiném vnitropodnikovém systému
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: prace@wintech.cz