Zajišťuje materiálně-technické zásobování úřadu (drogistické zboží, pomůcky pro úklid, drobné vybavení kanceláří atd.) Zajišťuje plán prohlídek, údržeb a běžných oprav (např. výtah, klimatizace, hasicí přístroje a hydranty atd.). Příprava ucelených částí rozpočtu. Sledování příjmů a výdajů včetně navrhování opatření při jejich neplnění. Provádí inventarizaci majetku.
POŽADUJEME Znalost vyhlášky č. 270/2010 o inventarizaci majetku a závazků. Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem. Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office).
Nabízíme vám: pružnou pracovní dobu, stravenky v hodnotě 120 Kč, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, ošatné, měsíční paušální příspěvek 3000 Kč, příspěvek na jazykový kurz, možnost získání městského bytu.
Přihlášku do VŘ s přílohami v obálce s nápisem „Výběrové řízení na referenta/ku majetkové správy a technický pracovník/ce“ doručte osobně na podatelně Městského úřadu Sokolov,
poštou na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov, nebo do datové schránky ID – 6xmbrxu nejpoději 31.01.2025.