Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě: 723 559 007
Požadujeme: Pokročilé znalosti Unreal Engine 5, zejména UMG, Blueprint, C++ API. Zkušenosti s automatizovaným testováním a psaní autotestů v Pythonu nebo C++. Profesionální znalosti DCC nástrojů (Maya, Blender, 3ds Max) a jejich integrace do pipeline. Hluboké znalosti principů výkonu enginu, zejména GPU/CPU profilování. Zkušenosti s automatizací pipeline pomocí DevOps přístupů. Zkušenosti s testováním nástrojů pro VR/AR. Znalost Peopleforce, Slack, Jira, Confluence.Ukrajinština, angličtina - vítáno (není podmínkou).
Naplň práce: Vývoj a implementace složitých testovacích případů pro interní nástroje enginu Unreal Engine. Provádění regresního, funkčního a výkonového testování složitých pipelinů. Tvorba a údržba automatizovaných testů pomocí Pythonu, C++ a Blueprint skriptování. Analýza a profilování výkonu enginu v reálném čase. Provádění testování interních systémů osvětlení, renderování a fyziky enginu. Spolupráce s odděleními vývoje enginu a technické animace pro identifikaci kritických chyb. Příprava podrobné dokumentace k nalezeným problémům. Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě: 723 559 007
QA engine tools (Specialisté v oblasti testování softwaru a příbuzní pracovníci), region Praha
Pozice:
QA engine tools (Specialisté v oblasti testování softwaru a příbuzní pracovníci)
Zaměstnavatel:
GSC Game World Czech s.r.o.
IČO:
07379714
Oblast (okres, kraj):
Praha
Obor práce:
Informační technologie
Nejnižší požadované vzdělání:
Základní
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ne
Mzda (od nebo od-do):
65500
Popis práce:
Kontaktní osoba:
K.Krislata
Telefon:
723 559 007
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
73×