Charakteristika vykonávané činnosti:
Komunikace s médii, správa webu a sociálních sítí města, organizace a koordinace propagačních aktivit a kampaní, příprava tiskových zpráv, propagačních materiálů a publikací, spolupráce na strategii marketingu města aj.
minimálně SŠ vzdělání
výborná znalost českého jazyka slovem i písmem (včetně formulace, úpravy textů a
vlastní autorské činnosti)
výborné argumentační, komunikační a organizační schopnosti
znalost nástrojů pro správu sociálních sítí a tvorbu propagačního obsahu
kreativita, samostatnost a schopnost pracovat v týmu
řidičský průkaz skupiny B
Zadání výběrového řízení PROPAGAČNÍ REFERENT/REFERENTKA dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a přihláška k výběrovému řízení k dispozici na odkazu:
Volná pracovní místa - Oficiální stránky města Jilemnice
Uchazeči musejí bezpodmínečně podat písemnou přihlášku do výběrového řízení se všemi náležitostmi - viz. výše uvedený odkaz)
Pracovní poměr: 0,5 úvazek na dobu neurčitou
Předpokládaný termín nástupu: dle dohody
Lhůta pro podání přihlášky: 28. únor 2025 do 12,00 hodin
Flexibilní pracovní doba, možnost vzdělávání a profesního růstu, možnost dlouhodobé spolupráce