Požadavky:
o VŠ/Mgr. - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oblasti práva
praxe výhodou
Další požadované dovednosti, znalosti a schopnosti:
o uživatelská znalost práce na PC
o aktivní přístup a profesionální vystupování
o komunikační dovednosti a velmi dobré vyjadřovací schopnosti zejména v písemném projevu
o schopnost rychlého rozhodování
o řidičský průkaz skupiny B
o trestní bezúhonnost
Náplň práce:
o sledování dodržování zákonnosti v činnosti organizace s důrazem na právní prevenci, včetně kontroly dodržování právních předpisů a smluvní kázně
o vydávání právních stanovisek
o zastupování organizace v právních záležitostech před soudy a orgány státní správy
o zpracování smluvních dokumentů
o organizování zadávání veřejných zakázek
o kontrola a zpracování smluvních dokumentů v oblasti obchodněprávních vztahů
o zpracování a správa interních předpisů
o vedení agendy svobodného přístupu k informacím (zák. č.106/1999 Sb.)
o vedení agendy stížností a petic
o spolupráce s ekonomickým úsekem při vymáhání pohledávek organizace
vedení agendy škodních událostí a jejich likvidace
Nabízíme:
o 12. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o osobní ohodnocení
o zvláštní příplatek
Více informací o nabízené pozici naleznete na www.sskhk.cz -> O organizaci -> Volné pozice. Životopisy zasílejte na adresu: ludmila.vlckova@uskhk.eu. Do předmětu uveďte "právník".Vybraní uchazeči budou pozváni k pohovoru.
K životopisu připojte:
o kopii dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání (v případě pozvání k výběrovému řízení bude nutné předložit originál, případně ověřenou kopii)
o v případě pozvání k výběrovému řízení nutno předložit výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.
Účastí ve výběrovém řízení uchazeč bere na vědomí skutečnost, že oprávněným zájmem organizace je uchovat si poskytnuté osobní údaje uchazeče po dobu 1 roku po skončení výběrového řízení za účelem právní ochrany a případného oslovení uchazeče v dalším výběrovém řízení.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, stravenky formou paušálu, možnost využití homeoffice
nepeněžní benefity do výše 15 tis. Kč ročně, služební telefon, notebook, dobré zázemí stabilní příspěvkové organizace, pružná pracovní doba, zajistíme nutné kurzy a školení