PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Kavková Markéta, e-mail: marketa.kavkova@ibs-sro.com
Pozice Customer service representative BRE
- Otevírá účty zákazníků tím, že zaznamenává informace o účtu.
- Udržuje záznamy o zákaznících a aktualizuje informace o účtech.
- Primární interní kontakt se zákazníkem a (specializovanými) obchodními zástupci v terénu pro všechny procesy týkající se cenových nabídek, správy objednávek a informací o produktech/dodávkách.
- Odpovídá za příjem, sledování a včasné zpracování objednávek a požadavků zákazníků s důrazem na přesnost a profesionalitu.
- Vytváří a spravuje cenové nabídky na základě pokynů obchodních zástupců
- Poskytuje přesné, platné a úplné informace pomocí správných metod/nástrojů
- Je schopen spravovat velké množství chatů, e-mailů a dalších komunikačních kanálů
- Telefonická služba - odpovídá na telefonické hovory a zajišťuje nejvyšší možnou dostupnost na telefonu
- Vyřizuje stížnosti zákazníků, poskytuje vhodná řešení a alternativy ve stanovených lhůtách; sleduje, zda jsou vyřešeny
- Dodržuje komunikační postupy, směrnice a zásady
- Plní další povinnosti/povinnosti, které mu mohou být přiděleny