Aktuálně 50732 nabídek práce!

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech, region Praha

Pozice: 
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Zaměstnavatel: 
We Can Company s.r.o.
IČO: 
19624298
Oblast (okres, kraj): 
Praha
Obor práce: 
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání: 
Středoškolské
Typ pracovního poměru: 
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost: 
Ne
Mzda (od nebo od-do): 
21000
Popis práce: 

Pracovní náplň: Příjem a registrace příchozích hovorů a zpráv od klientů; Identifikace potřeb a požadavků klienta;
Vyřizování požadavků o zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatů; Moderování uživatelských profilů; Poskytování poradenství a vyhledávání informací a služeb pro klienty; Kontrola kvality zadaných objednávek; Řešení přijatých požadavek, reklamací a stížností, včetně cizojazyčných; Odesílání dopisů, informačních letáků a jiných dokumentů klientům; Zadávání (zapisování) dat do informačních systémů; Dovednosti v práci se systémy CRM.
Znalost jazyků: ruština, kazaština – aktivně, angličtina – na konverzační úrovni.

Kontakt na zaměstnavatele

Kontaktní osoba: 
Kuljas Nataliya
Telefon: 
Počet zobrazení inzerátu: 
14×