Pozice:
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Zaměstnavatel:
We Can Company s.r.o.
IČO:
19624298
Oblast (okres, kraj):
Praha
Obor práce:
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ne
Mzda (od nebo od-do):
21000
Popis práce:
Pracovní náplň: Příjem a registrace příchozích hovorů a zpráv od klientů; Identifikace potřeb a požadavků klienta;
Vyřizování požadavků o zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatů; Moderování uživatelských profilů; Poskytování poradenství a vyhledávání informací a služeb pro klienty; Kontrola kvality zadaných objednávek; Řešení přijatých požadavek, reklamací a stížností, včetně cizojazyčných; Odesílání dopisů, informačních letáků a jiných dokumentů klientům; Zadávání (zapisování) dat do informačních systémů; Dovednosti v práci se systémy CRM.
Znalost jazyků: ruština, kazaština – aktivně, angličtina – na konverzační úrovni.
Kontakt na zaměstnavatele
Kontaktní osoba:
Kuljas Nataliya
Telefon:
Počet zobrazení inzerátu:
14×