První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem nebo telefonicky.
Hledáme někoho, kdo:
o Chce získat zkušenosti s poskytováním kvalitního a profesionálního zákaznického servisu prostřednictvím telefonu a e-mailu
o Má vynikající komunikační schopnosti a rád pracuje s různými typy zákazníků
o Se nebojí telefonovat a bude mít chuť se učit pracovat s našimi interními systémy
o Má chuť se dále vzdělávat a kariérně růst ve světě financí
o S námi bude chtít dlouhodobě spolupracovat, jsme jediné interní call centrum v naší společnosti
Co od Tebe očekáváme:
o Maturitní vysvědčení
o Plynulou češtinu nebo slovenštinu
o Uživatelskou znalost práce na PC
o Chuť do práce a týmového ducha.
o A vše ostatní Tě rádi naučíme
A my ti za to nabídneme:
o Stabilní pracovní místo v renomované společnosti
o Přátelský kolektiv všech věkových kategorií, kde si všichni tykáme
o Propracovaný systém zaškolení, podporu managera a zkušených kolegů
o HOME OFFICE 2 dny v týdnu (cca po 3 měsících, pokud jsi šikovný i dříve)
o Motivační finanční ohodnocení s fixní nástupní mzdou 27 000,- Kč (s následným zvýšení na 30 000,- Kč obvykle po 4-6 měsících) + odměny na základě tvého výkonu (průměrná měsíční odměna je 7 000 - 10 000 Kč)
A širokou škálu benefitů, jakými jsou:
o Zkrácená pracovní doba pouze 37,5 týdně, dvousměnný provoz (8-16 hod, 12-20 hod. takže si zvládneš i dopoledne vyřídit, co potřebuješ)
o 32 dní placeného volna (30 dní dovolené + 2 dny placeného volna na dobrovolnické aktivity)
o Stravenky formou příspěvku k výplatě ve výši až 2 300 Kč měsíčně
o Systém Cafeterie s příspěvkem 1 000 Kč měsíčně (12 000 Kč/rok a za to už se dá pořídit hezký prodloužený víkend, Multisportka nebo penzijko)
o Kanceláře 5 minut pěšky od hlavního nádraží v Brně
Kde budeš pracovat?
Místo výkonu Tvé práce bude na pobočce v Brně: Masarykova 26-30, 602 00 Brno.
Zaujali jsme tě a rád bys věděl víc?
Pokud ano, zašli nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail: Kristyna.schulzova@provident.cz nebo se nám ozvi na tel. č. +420 606 799 094