Náplní práce jsou z 90% administrativní práce. Uchazeč/ka musí umět základy práce na PC - práce s MS OFFICE, OpenOffice, práce s obrázky a fotkami. Náplň práce: jednoduchá obsluha eshopu - kopírování produktů, vepisování do tabulek, vkládání fotografií, úprava textu, obsluha aplikací pro posílání balíků apod. Není nutná nějaká speciální znalost ani vzdělání, pouze lepší znalost práce na PC. Jedná se o částečný pracovní úvazek, nabízená mzda je za tento částečný úvazek (tedy ne za plný, nýbrž opravdu za částečný = 4h denně). Jsme chráněná dílna, tedy místo je vhodné pro ZTP/ČID (do životopisu prosím uveďte pobíraný typ ČID, jaké práce nesmíte vykonávat a zda potřebujete nějaké speciální pomůcky či úpravu pracovního místa). Máme zkušenosti s různými zdravotními handicapy, tak se nebojte přihlásit! Nutná je ochota učit se novým věcem, flexibilita, logické myšlení, pečlivost a samostatnost. Nabízíme flexibilní pracovní dobu, prima kolektiv a odpovídající ohodnocení včetně odměn navíc. Vážní uchazeči, zašlete prosím životopis a motivační dopis výhradně na mail: ukapraaparmy@seznam.cz. Součástí pohovoru bude test Vašich dovedností na PC. Nechoďte na prodejnu bez předchozí domluvy. Ozveme se jen vybraným uchazečům.
Zasláním životopisu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
pomocný administrativní pracovník/ce v obchodě, region Hodonín
Pozice:
pomocný administrativní pracovník/ce v obchodě
Zaměstnavatel:
Luděk Šedý
IČO:
68642954
Oblast (okres, kraj):
Hodonín
Obor práce:
Obchod
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Částečný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ano
Mzda (od nebo od-do):
10400
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Luděk Šedý
Telefon:
Počet zobrazení inzerátu:
15×