První kontakt e-mailem.
Co Vás čeká?
Přijímání a zpracování objednávek a požadavků přes interní systém či telefon
80 % času se jedná o administrativu, 20 % o telefonický kontakt
Spolupráce se zahraničními kolegy, distributory a výrobci
Co požadujeme?
Předchozí zkušenost se zpracováním objednávek nebo obdobně zaměřené pozice ze zákaznického servisu/logistiky
Výborné komunikační dovednosti a pozitivní přístup
Samostatnost a pečlivost
Partnera do týmu, který nebude mít problém dorozumět se anglicky (čeština není nutností)
Vztah k leteckému průmyslu
Co nabízíme?
Možnost přímo se podílet na rozvoji obdivovaného a jedinečného odvětví
Moderní kanceláře u Brna
Neustále pozitivně naladěný mladý tým
Interní školení, teambuildingy
Nástup je možný ihned nebo po vzájemné domluvě.
What awaits you?
Receiving and processing orders and requests via internal system or telephone
80% of the time it is administrative, 20% telephone contact
Cooperation with foreign colleagues, distributors and manufacturers
What do we demand?
Previous experience with order processing or similarly focused positions in customer service / logistics
Excellent communication skills and a positive attitude
Independence and diligence
A partner in a team who will have no problem communicating in English (Czech is not a necessity)
Relation to the aviation industry
What we offer?
Opportunity to directly participate in the development of an admired and unique industry
Modern offices near Brno
A constantly positive young team
Internal training, teambuilding
Job is available immediately or by mutual agreement.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Zaměstnanecké výhody: flefibilní pracovní doba