Aktuálně 21043 nabídek práce!

Operational Technical Support Engineer / Operativní technický support inženýr, region Praha

Pozice: 
Operational Technical Support Engineer / Operativní technický support inženýr
Zaměstnavatel: 
Aevi CZ s.r.o.
IČO: 
04303041
Oblast (okres, kraj): 
Praha
Obor práce: 
Informační technologie
Nejnižší požadované vzdělání: 
Základní
Typ pracovního poměru: 
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost: 
Ne
Mzda (od nebo od-do): 
45000
Popis práce: 

What you will be doing: Operational Technical Support Engineer
o Developing understanding of troubleshooting and triaging of hybrid cloud (AWS) infrastructure
o Providing monitor and alert against critical service architecture
o Invoke the incident management process
o Develop understanding of the interdependencies of the platform
o Develop skills to drive incidents to mitigation
o Collaborate with key stakeholders to help facilitate productivity
o Contribute to documentation evolution
The successful Aevi'ator: Junior Operational Technical Support Engineer
o Foundational computer science knowledge
o Willingness to develop an understanding of customer centric decision making
o Awareness of the use case of tools such as GIT, Grafana, Bitbucket, WildFly, Java, Docker, Zabbix, & Newrelic
o Developing relevant practical programming skills (Python, Bash scripting etc)
o Strong communication (verbal and written) skills
o Ability to develop knowledge through workshops, SOPs and runbooks
o Collaborative team ethic, operating within a shift model
It bonus if you have:
o Payment industry experience, particularly in a client facing remit
o TCP/IP networking knowledge
o SQL / Aurora knowledge
o Android application knowledge
o Linux Administration skills
o English fluency is required, other languages are beneficial

Co budete dělat:
" Řešit problémy a diagnostikovat hybridní cloudovou infrastrukturu (AWS).
" Monitorovat a vytvářet alerty pro klíčové součásti systému a řídit proces incidentů.
" Porozumět vzájemné provázanosti platformy a rozvíjet dovednosti potřebné k řešení incidentů.
" Spolupracovat s klíčovými partnery a přispívat k vylepšování dokumentace.
Co od vás očekáváme:
" Základní znalosti z oblasti IT a ochotu učit se rozhodování zaměřené na zákazníky.
" Znalost nebo povědomí o nástrojích jako GIT, Grafana, Docker, WildFly, Bitbucket, Zabbix a New Relic.
" Praktické programovací dovednosti (Python, Bash) a schopnost učit se pomocí workshopů a manuálů.
" Silné komunikační schopnosti (ústní i písemné) a týmového ducha pro práci ve směnném provozu.
Výhodou bude:
" Zkušenosti s TCP/IP sítěmi, SQL databázemi, Linux administrací nebo Android aplikacemi.
" Praxe v platebním průmyslu a práce s klienty.
" Plynulá angličtina, další jazyky výhodou.

You'll be joining a fun, ambitious team with a real focus on collaboration. We're flexible too, so you can work remotely or in our offices. Whatever's best for you.??

· Quick integration into a highly motivated, global team
· An open, flexible culture allowing you to work in the way that works for you
· Fun team and company-wide events
· Space, time and tools for self-development
· Career development guidance and opportunities

Připojíte se k zábavnému, ambicióznímu týmu, který si zakládá na spolupráci. Jsme flexibilní - můžete pracovat na dálku nebo z kanceláře, jak vám to vyhovuje.
" Rychlé začlenění do motivovaného globálního týmu
" Otevřená a flexibilní firemní kultura
" Zábavné týmové a firemní akce
" Prostor, čas a nástroje pro váš rozvoj
" Podpora kariérního růstu a nové příležitosti
Souhlas s nabízením volného pracovního místa cizincům7):

Kontakt na zaměstnavatele

Kontaktní osoba: 
Alisa Šutova
Telefon: 
E-mail: 
Počet zobrazení inzerátu: 
21×