Hlavní pracovní náplň:
- Přijímat a řídit objednávky/ poptávky od zákazníků
- Komunikovat se zákazníky, především e-mailem, telefonicky
- Pracovat s informačním systémem společnosti
- Pracovat ve spolupráci s dalšími kolegy/ kolegyněmi napříč celou společností
- Na základě požadavku nadřízeného zpracovávat podklady pro bezproblémový chod obchodního oddělení
Co očekáváme:
- Obchodní dovednosti při komunikaci se zákazníkem, vstřícnost, ochotu
- Ochota zdokonalovat se v obchodních dovednostech a dalších oblastí, které jsou nutné pro kvalitní práci na obchodním oddělení
- Uživatelská znalost na PC (Outlook, Excel, Word)
- Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
- Znalost alespoň jednoho cizího jazyka (AJ/NJ)
- Znalost celní problematiky velkou výhodou, nikoliv podmínkou
Co získáte:
- Zajímavou práci na plný úvazek s jednosměnnou pracovní dobou
- Zázemí silné a stabilní společnosti
- Benefity - příspěvek na obědy, prémie a další výhody
- Možnost seberealizace
- Další vzdělávání (jazykové kurzy, apod.)
Tel. kontakt: Po-Pá 6:00-14:30