Administrativní pracovník/ce pro e-shop (Vhodné pro OZP/OZZ)
📍 Litvínov
💰 24 000 - 27 000 Kč
📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel:
PEDDY Group s.r.o.
Kontaktní osoba:
Josef Unger
Druh pracovního poměru:
Plný úvazek
Popis pracovní pozice
Rozšiřujeme náš tým a hledáme pečlivého a zodpovědného kolegu/kolegyni na pozici Administrativního pracovníka e-shopu, ideální pro OZP/OZZ.
Tato pozice je primárně zaměřena na administrativu a práci s počítačem. Nabízíme stabilní práci na plný úvazek s individuálním přístupem.
Náplň činnosti:
• Pokročilá práce s MS OFFICE (Excel, Word, Outlook), včetně vytváření složitějších tabulek, vzorců a funkcí (např. SVYHLEDAT).
• Grafická úprava obsahu: Základní úprava fotografií v grafickém editoru a tvorba bannerů (např. v programech Photoshop, Zoner).
• Správa e-shopu: Tvorba produktových karet, správa dat a cenotvorba.
• Komunikace: Písemná a telefonická komunikace se zákazníky a dodavateli.
• Online orientace: Práce s vyhledávači a srovnávači zboží (Seznam, Zboží.cz, Heureka, Google).
• Základní technické dovednosti: Základní znalost HTML pro editaci textu a znalost základního nastavení PC/Windows (připojení tiskárny apod.) je vítána.
• Zkušenosti: Praxe s účetním programem (Vario, Pohoda, SAP apod.) je výhodou.
Profil pracovníka:
• Pečlivost a zodpovědnost: Klademe důraz na přesnost a spolehlivost.
• Ochota pracovat a aktivně se podílet na chodu týmu.
• Schopnost týmové spolupráce.
• Pozice je vhodná pro uchazeče se sníženou pracovní schopností (OZP/OZZ).
Nabízíme:
• Práce na plný úvazek
• 25 dní dovolené ročně.
• Zázemí stabilní české firmy.
• Přátelský kolektiv
Máte-li zájem o tuto pozici a splňujete uvedené požadavky, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis na email unger@peddy.cz
Tato pozice je primárně zaměřena na administrativu a práci s počítačem. Nabízíme stabilní práci na plný úvazek s individuálním přístupem.
Náplň činnosti:
• Pokročilá práce s MS OFFICE (Excel, Word, Outlook), včetně vytváření složitějších tabulek, vzorců a funkcí (např. SVYHLEDAT).
• Grafická úprava obsahu: Základní úprava fotografií v grafickém editoru a tvorba bannerů (např. v programech Photoshop, Zoner).
• Správa e-shopu: Tvorba produktových karet, správa dat a cenotvorba.
• Komunikace: Písemná a telefonická komunikace se zákazníky a dodavateli.
• Online orientace: Práce s vyhledávači a srovnávači zboží (Seznam, Zboží.cz, Heureka, Google).
• Základní technické dovednosti: Základní znalost HTML pro editaci textu a znalost základního nastavení PC/Windows (připojení tiskárny apod.) je vítána.
• Zkušenosti: Praxe s účetním programem (Vario, Pohoda, SAP apod.) je výhodou.
Profil pracovníka:
• Pečlivost a zodpovědnost: Klademe důraz na přesnost a spolehlivost.
• Ochota pracovat a aktivně se podílet na chodu týmu.
• Schopnost týmové spolupráce.
• Pozice je vhodná pro uchazeče se sníženou pracovní schopností (OZP/OZZ).
Nabízíme:
• Práce na plný úvazek
• 25 dní dovolené ročně.
• Zázemí stabilní české firmy.
• Přátelský kolektiv
Máte-li zájem o tuto pozici a splňujete uvedené požadavky, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis na email unger@peddy.cz
Odpovědět na nabídku práce
Administrativní pracovník/ce pro e-shop (Vhodné pro OZP/OZZ)