Vybírejte z 29 460 nabídek práce
+km

Referent/ka Odboru správy majetku (správa nemovitostí)

📍 Kutná Hora 💰 31 360 - 35 000 Kč 📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel: Město Kutná Hora
Kontaktní osoba: Lenka Hotovcová
Telefon:
Druh pracovního poměru: Plný úvazek
Lokalita:
Minimální vzdělání: Středoškolské

Popis pracovní pozice

Charakteristika pracovní pozice:
Zajišťování agendy správy nemovitostí, zajišťování běžné údržby a oprav bytového a nebytového fondu v majetku města po technické stránce a s tím sopvisející agendy poptávek a výběrových řízení na dodavatele služeb v rámci oprav bytového a nebytového fondu, včetně kontroly fakturace a plateb, zajištění provozu ubytoven a kotelen, jednání s dodavateli energií a příprava smluv. Pracovní místo je zařazeno v Oddělení správy nemovitostí Odboru správy majetku.

Požadavky zaměstnavatele:
- ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- výhodou vzdělání v technickém nebo stavebním oboru,
- výhodou praxe v oblasti správy nemovitostí, orientace v legislativě týkající se pronájmu a vlastnictví nemovitostí,
- řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič,
- očekáváme samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilitu, odpovědnost, organizační a komunikační schopnosti, vysoké pracovní nasazení,
- uživatelská znalost práce na PC - Word, Excel, Outlook, internet.

Zaměstnanecké výhody: stravenky, penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů, indispoziční volno 5 dnů.

Veškeré informace najdete ve vyhlášeném výběrovém řízení na úřední desce MěÚ Kutná Hora.
Sdílet nabídku: Sdílet Tisk

Odpovědět na nabídku práce

Referent/ka Odboru správy majetku (správa nemovitostí)

Nemáte svůj životopis?

Vytvořte si ho snadno a rychle a zvyšte si šanci na přijetí.

Vytvořit životopis

Maximální velikost jednoho souboru je 5 MB. Povolené formáty: PDF, DOC, DOCX, ODT, JPG, PNG, GIF.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů pro účely výběrového řízení.

Usnadněte si odpovídání na další nabídky a získejte přehled o odeslaných odpovědích.