Project Manager
📍 Praha
💰 72 000 - 78 000 Kč
📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel:
WebGroup Czech Republic, a.s.
Kontaktní osoba:
Robert Seifert
Telefon:
Druh pracovního poměru:
Plný úvazek
Popis pracovní pozice
Náplň práce:
Dohled a vedení týmů zákaznického servisu, podpory, vztahů se
zákazníky a komunity; zajištění jejich organizace a efektivní spolupráce.
* Přidělování úkolů a stanovování priorit, koordinace činností s týmy
PR, marketingu, účetnictví, obsahu a recenzí.
* Spolupráce s vedoucím kanceláře a zajištění plynulého chodu
kanceláře i týmových aktivit.
* Výběr, školení a hodnocení zaměstnanců, včetně provádění pohovorů,
propouštění a nastavování rozvojových plánů.
* Řízení týmových schůzek zaměřených na sjednocení postupů, zásad a
standardů práce.
* Řešení konfliktů a eskalací zákazníků, zajištění vysoké úrovně
spokojenosti klientů.
* Shromažďování a analýza zpětné vazby od zákazníků a interních týmů;
formulace návrhů na zlepšení procesů a efektivity.
* Budování a udržování vztahů se zákazníky, identifikace jejich potřeb
a vyhledávání nových obchodních příležitostí.
* Aktualizace interních procesů, školících materiálů a pracovních
plánů podle změn politik či systémů společnosti.
* Monitoring výkonu týmu – sledování nepřítomností, odměňování členů a
podpora jejich profesního růstu.
Dohled a vedení týmů zákaznického servisu, podpory, vztahů se
zákazníky a komunity; zajištění jejich organizace a efektivní spolupráce.
* Přidělování úkolů a stanovování priorit, koordinace činností s týmy
PR, marketingu, účetnictví, obsahu a recenzí.
* Spolupráce s vedoucím kanceláře a zajištění plynulého chodu
kanceláře i týmových aktivit.
* Výběr, školení a hodnocení zaměstnanců, včetně provádění pohovorů,
propouštění a nastavování rozvojových plánů.
* Řízení týmových schůzek zaměřených na sjednocení postupů, zásad a
standardů práce.
* Řešení konfliktů a eskalací zákazníků, zajištění vysoké úrovně
spokojenosti klientů.
* Shromažďování a analýza zpětné vazby od zákazníků a interních týmů;
formulace návrhů na zlepšení procesů a efektivity.
* Budování a udržování vztahů se zákazníky, identifikace jejich potřeb
a vyhledávání nových obchodních příležitostí.
* Aktualizace interních procesů, školících materiálů a pracovních
plánů podle změn politik či systémů společnosti.
* Monitoring výkonu týmu – sledování nepřítomností, odměňování členů a
podpora jejich profesního růstu.
Odpovědět na nabídku práce
Project Manager