Vybírejte z 29 460 nabídek práce
+km

Asistent / asistentka nákupu

📍 Domažlice 💰 30 000 - 35 000 Kč 📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel: ROC - Galvanik s.r.o.
Kontaktní osoba: Marie Štípková
Telefon:
Druh pracovního poměru: Plný úvazek
Lokalita:
Minimální vzdělání: Středoškolské

Popis pracovní pozice

O nás
Jsme ROC–Galvanik, rodinná firma s více než 20 lety zkušeností v profesionálním zušlechťováním povrchů. Mezi naše zákazníky patří světově významné značky z oborů automotive, psacích potřeb, sanitární techniky či výrobců šperků. S týmem téměř 150 zaměstnanců upevňujeme firemní kulturu, která je založena na spolupráci, kreativitě a otevřené komunikaci. Zakládáme si na přátelské atmosféře, kde je každá myšlenka vítána a také na úzké spolupráci napříč firmou. Není nám cizí projev pokory či vzájemného respektu. Je pro nás důležitá důvěra a dlouhodobá spolupráce.

Hledáme pečlivého a komunikativního kandidáta/kandidátku na pozici asistenta/asistentky nákupu, který/která bude klíčovou oporou našeho nákupního týmu. Prioritou je smysl pro pořádek a systémovost, organizační schopnosti, analytické myšlení i schopnost empatie při řešení požadavků a problémů. Pokud by Vás bavilo podílet se na hladkém chodu naší výroby prostřednictvím efektivního zajišťování materiálů, může být tato pracovní příležitost právě pro Vás.
Pozice je vhodná pro uchazeče se zkušenostmi na podobné pozici, ale zaškolíme i absolventy bez praxe.

Co bude Vaší náplní práce:
• podpora nákupního oddělení při zajišťování materiálů a služeb,
• komunikace s dodavateli a zajištění objednávek,
• evidence a správa dokumentace související s nákupem,
• sledování dodacích lhůt a řešení případných komplikací,
• spolupráce s ostatními odděleními firmy.

Co by Vám nemělo chybět:
• minimálně středoškolské vzdělání ekonomického nebo technického směru,
• znalost německého nebo anglického jazyka na komunikativní úrovni,
• zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, schopnost efektivní komunikace, dobré organizační schopnosti,
• znalost práce na PC (MS Office).

Co nabízíme:
• zajímavou práci ve stabilní rodinné firmě s velmi přátelským kolektivem,
• možnost dlouhodobé spolupráce s potenciálem dalšího růstu,
• zaškolení zkušenými kolegy a podporu nejen během zkušební doby,
• možnost využití firemní jídelny,
• stravenkový paušál a jiné firemní benefity,
• bezplatné parkování přímo v areálu firmy,
• motivující finanční ohodnocení,
• HPP na jednu směnu, rozložení pracovní doby dohodou.

Pokud Vás tato příležitost zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis. Těšíme se na Vás!
Sdílet nabídku: Sdílet Tisk

Odpovědět na nabídku práce

Asistent / asistentka nákupu

Nemáte svůj životopis?

Vytvořte si ho snadno a rychle a zvyšte si šanci na přijetí.

Vytvořit životopis

Maximální velikost jednoho souboru je 5 MB. Povolené formáty: PDF, DOC, DOCX, ODT, JPG, PNG, GIF.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů pro účely výběrového řízení.

Usnadněte si odpovídání na další nabídky a získejte přehled o odeslaných odpovědích.