ASISTENT/ASISTENTKA PRODEJE
📍 Třinec
💰 25 000 - 35 000 Kč
📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel:
MEPAC CZ, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Veronika Kufová
Druh pracovního poměru:
Plný úvazek
Popis pracovní pozice
TŘ z:3/11/2025
Asistent/asistentka prodeje a expedice zboží
Do našeho týmu hledáme spolehlivého a pečlivého kolegu nebo kolegyni, který/která se postará o bezproblémový chod skladu a expedici objednávek.
Pokud máš rád/ráda pořádek, baví tě práce s technickým zbožím a nezalekneš se ani administrativy, hledáme právě tebe!
Co bude tvým úkolem:
- Příprava, balení a expedice zboží podle přijatých objednávek.
- Tvorba přepravních štítků a komunikace s dopravci.
- Příjem, kontrola a naskladnění zboží.
- Udržování pořádku ve skladu a přehled o skladových zásobách.
- V případě zástupu: vyřizování e-mailových, telefonických a e-shop objednávek, tvorba nabídek a základní administrativa.
- Spolupráce s obchodními zástupci a podpora jejich agendy.
- Zakládání nových karet zboží v systému.
Co od tebe očekáváme:
- SŠ vzdělání nebo vyučení.
- Pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup k práci.
- Zdravotní předpoklady pro výkon dané činnosti (fyzickou zdatnost a ochotu učit se nové věci).
- Základní znalost práce na PC (MS Office, Outlook, internet).
- Řidičský průkaz sk. B výhodou.
- Flexibilitu, spolehlivost a zodpovědnost.
Výhodou bude:
- Praxe v prodeji strojírenských zařízení
- Zkušenost s prací ve skladu nebo expedici.
- Znalost účetního systému Pohoda.
- Zkušenost s e-shopem nebo administrativou spojenou s objednávkami.
Co ti nabízíme:
- Stabilní zázemí české společnosti s 30letou tradicí.
- Přátelský kolektiv a férový přístup.
- Zaškolení na všechny činnosti a podporu zkušených kolegů.
- Odpovídající mzdu a motivační ohodnocení.
- Stravenkový paušál, Flexibilní pracovní doba, dovolená navíc, příspěvek na DIP, Multisport karta.
Kontakt emailem.
Asistent/asistentka prodeje a expedice zboží
Do našeho týmu hledáme spolehlivého a pečlivého kolegu nebo kolegyni, který/která se postará o bezproblémový chod skladu a expedici objednávek.
Pokud máš rád/ráda pořádek, baví tě práce s technickým zbožím a nezalekneš se ani administrativy, hledáme právě tebe!
Co bude tvým úkolem:
- Příprava, balení a expedice zboží podle přijatých objednávek.
- Tvorba přepravních štítků a komunikace s dopravci.
- Příjem, kontrola a naskladnění zboží.
- Udržování pořádku ve skladu a přehled o skladových zásobách.
- V případě zástupu: vyřizování e-mailových, telefonických a e-shop objednávek, tvorba nabídek a základní administrativa.
- Spolupráce s obchodními zástupci a podpora jejich agendy.
- Zakládání nových karet zboží v systému.
Co od tebe očekáváme:
- SŠ vzdělání nebo vyučení.
- Pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup k práci.
- Zdravotní předpoklady pro výkon dané činnosti (fyzickou zdatnost a ochotu učit se nové věci).
- Základní znalost práce na PC (MS Office, Outlook, internet).
- Řidičský průkaz sk. B výhodou.
- Flexibilitu, spolehlivost a zodpovědnost.
Výhodou bude:
- Praxe v prodeji strojírenských zařízení
- Zkušenost s prací ve skladu nebo expedici.
- Znalost účetního systému Pohoda.
- Zkušenost s e-shopem nebo administrativou spojenou s objednávkami.
Co ti nabízíme:
- Stabilní zázemí české společnosti s 30letou tradicí.
- Přátelský kolektiv a férový přístup.
- Zaškolení na všechny činnosti a podporu zkušených kolegů.
- Odpovídající mzdu a motivační ohodnocení.
- Stravenkový paušál, Flexibilní pracovní doba, dovolená navíc, příspěvek na DIP, Multisport karta.
Kontakt emailem.
Odpovědět na nabídku práce
ASISTENT/ASISTENTKA PRODEJE