specialista/ka zákaznického servisu
📍 Cítoliby
💰 35 000 Kč
📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel:
FUJIKOKI CZECH s.r.o.
Kontaktní osoba:
Kateřina Janáčková
Telefon:
Druh pracovního poměru:
Plný úvazek
Popis pracovní pozice
Co od Vás očekáváme? Jaké znalosti hledáme?
VŠ/SŠ vzdělání
aktivní znalost anglického jazyka
dovednosti v komunikaci (zejména telefonické)
řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
pohotový přístup k řešení (systematicnost, organizační schopnosti) a týmový přístup k práci
Co budete dělat? Za co budete odpovědný/á?
jednat se zákazníky (správa portálů), získávat informace o jejich potřebách, pohotově předávat získané informace ve firmě
zadávat požadavky zákazníků a forecastů do SW Premier, včetně pravidelné aktualizace
zajišťovat a organizovat podklady ohledně expedic pro logistiku a sklad (e-maily)
koordinovat vztahy mezi potřebami zákazníků a výrobou
každodenně kontrolovat nedostatky ve skladech (shromažďovat a aktualizovat informace v SW Premier)
zpracovávat přehledy na základě požadavků senior manažera nebo vedoucího zákaznického servisu
Co Vám můžeme nabídnout?
nástup možný IHNED s pracovní smlouvou na dobu určitou
pracovní doba od 7:00 do 15:30 hodin a pracoviště v Průmyslové zóně Louny
dovolená 25 dní + dotované stravování (obědy)
Přípěvek na penzijní připojištění
Příspěvek na stravu
Bonusový systém E-Cafeterie (Edenred)
Odměny a příspěvky u příležitosti životních a pracovních výročí a událostí
Firemní akce pro zaměstnance
Věrností bonusy za odpracované roky ve firmě
kontakt: tel.: 415626580, e-mail: informace@fkc.cz
VŠ/SŠ vzdělání
aktivní znalost anglického jazyka
dovednosti v komunikaci (zejména telefonické)
řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
pohotový přístup k řešení (systematicnost, organizační schopnosti) a týmový přístup k práci
Co budete dělat? Za co budete odpovědný/á?
jednat se zákazníky (správa portálů), získávat informace o jejich potřebách, pohotově předávat získané informace ve firmě
zadávat požadavky zákazníků a forecastů do SW Premier, včetně pravidelné aktualizace
zajišťovat a organizovat podklady ohledně expedic pro logistiku a sklad (e-maily)
koordinovat vztahy mezi potřebami zákazníků a výrobou
každodenně kontrolovat nedostatky ve skladech (shromažďovat a aktualizovat informace v SW Premier)
zpracovávat přehledy na základě požadavků senior manažera nebo vedoucího zákaznického servisu
Co Vám můžeme nabídnout?
nástup možný IHNED s pracovní smlouvou na dobu určitou
pracovní doba od 7:00 do 15:30 hodin a pracoviště v Průmyslové zóně Louny
dovolená 25 dní + dotované stravování (obědy)
Přípěvek na penzijní připojištění
Příspěvek na stravu
Bonusový systém E-Cafeterie (Edenred)
Odměny a příspěvky u příležitosti životních a pracovních výročí a událostí
Firemní akce pro zaměstnance
Věrností bonusy za odpracované roky ve firmě
kontakt: tel.: 415626580, e-mail: informace@fkc.cz
Odpovědět na nabídku práce
specialista/ka zákaznického servisu