Administrativní pracovník/ce - Home office
                    📍 Příbor
                    💰 180 - 210 Kč
                    📄 Plný úvazek
                
                
                            Zaměstnavatel:
                            NT Services s.r.o.
                        
                        
                            Kontaktní osoba:
                            Bc.et Bc. Michaela Sanchez Rosado
                        
                                                
                            Telefon:
                            
                                
                            
                        
                                                
                            Druh pracovního poměru:
                            Plný úvazek
                        
                    Popis pracovní pozice
                    z:21.5.2025
pracoviště Příbor a okolí (Home office, případně v kanceláři v Příboře)
Hledáme posilu do týmu na pozici administrativního pracovníka. Vaší hlavní náplní práce bude administrativní asistence při správě projektů, přípravě nabídek, příprava reportů, komunikace se zákazníky a poskytování back office podpory vedoucímu a členům týmu. Hledáme zodpovědného a organizovaného člověka, který si poradí s různorodými úkoly, zvládá efektivně komunikovat, řešit nečekané situace a má chuť se dále rozvíjet. Pokud hledáte zajímavou a pestrou práci, kde se můžete stát důležitou součástí našeho dynamického týmu, neváhejte se ozvat!
Požadujeme:
Znalost práce na PC.
Komunikativní a organizační schopnosti.
Samostatnost.
Řidičský průkaz sk. B.
Znalost anglického a německého jazyka slovem a písmem na komunikativní úrovni.
Nabízíme:
Různorodou a zajímavou práci.
Možnost růstu a rozvoje dovedností.
Flexibilitu.
Rovnováhu mezi pracovním a rodinným životem.
Práce je vhodná pro maminky na MD.
Práci převážně na HO, případně dle aktuálních potřeb v kanceláři.
                
                
            pracoviště Příbor a okolí (Home office, případně v kanceláři v Příboře)
Hledáme posilu do týmu na pozici administrativního pracovníka. Vaší hlavní náplní práce bude administrativní asistence při správě projektů, přípravě nabídek, příprava reportů, komunikace se zákazníky a poskytování back office podpory vedoucímu a členům týmu. Hledáme zodpovědného a organizovaného člověka, který si poradí s různorodými úkoly, zvládá efektivně komunikovat, řešit nečekané situace a má chuť se dále rozvíjet. Pokud hledáte zajímavou a pestrou práci, kde se můžete stát důležitou součástí našeho dynamického týmu, neváhejte se ozvat!
Požadujeme:
Znalost práce na PC.
Komunikativní a organizační schopnosti.
Samostatnost.
Řidičský průkaz sk. B.
Znalost anglického a německého jazyka slovem a písmem na komunikativní úrovni.
Nabízíme:
Různorodou a zajímavou práci.
Možnost růstu a rozvoje dovedností.
Flexibilitu.
Rovnováhu mezi pracovním a rodinným životem.
Práce je vhodná pro maminky na MD.
Práci převážně na HO, případně dle aktuálních potřeb v kanceláři.
Odpovědět na nabídku práce
Administrativní pracovník/ce - Home office