Team Leader - call centrum
                    📍 Ostrava
                    💰 50 000 - 65 000 Kč
                    📄 Plný úvazek
                
                
                            Zaměstnavatel:
                            Everbot s.r.o.
                        
                        
                            Kontaktní osoba:
                            Nela Štigler
                        
                                                
                            Telefon:
                            
                                
                            
                        
                                                
                            Druh pracovního poměru:
                            Plný úvazek
                        
                    Popis pracovní pozice
                    Kontakt e-mailem.
Naše oddělení péče o klienty je zaměřené na prodej a podporu našich zákazníků. Hledáme posilu do našeho týmu. Máte zkušenosti s řízením obchodního týmu na call centru? Rádi se s Vámi potkáme.
Co vás bude čekat:
-Řízení týmu operátorů - do 10 zaměstnanců
-Orientace na plnění obchodních cílů a KPIs
-Reporting a porady s managementem společnosti
-Hodnocení operátorů, náslechy a předávání zpětné vazby
-Školení týmu operátorů na call centrum
-Nábor nových zaměstnanců
Co od vás očekáváme:
-Příjemné vystupování
-Zkušenosti s řízením týmu
-Orientace na výsledek
-Pozitivní přístup, spolehlivost a týmového ducha.
-Zkušenosti z oblasti telemarketingu nebo prodeje výhodou, nikoliv podmínkou.
-Základní znalost práce na PC.
Co nabízíme:
-Fixní mzdu a motivační bonus navázaný na týmové výsledky
-Kompletní zaškolení na styl našich hovorů
-Možnost kariérního růstu
-Rozvoj v oblasti komunikace a prodejních dovedností
O naší společnosti Everbot s.r.o.
Jsme česká investiční skupina, která se zaměřuje na budování e-shopů v několika evropských zemích, a také na tuzemskou výrobu vlastních produktů. Hledáme nové příležitosti, budujeme vlastní projekty a investujeme do společností z různých oborů a odvětví.
Aktuálně působíme ve 12 zemích. Naše zákazníky oslovujeme prostřednictvím prodejních kanálů v online i offline prostředí - využíváme naše výrobní, obchodní, marketingové a analytické schopnosti pro budování úspěšných projektů
Zaměstnanecké karty: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, pružná pracovní doba.
                
                
            Naše oddělení péče o klienty je zaměřené na prodej a podporu našich zákazníků. Hledáme posilu do našeho týmu. Máte zkušenosti s řízením obchodního týmu na call centru? Rádi se s Vámi potkáme.
Co vás bude čekat:
-Řízení týmu operátorů - do 10 zaměstnanců
-Orientace na plnění obchodních cílů a KPIs
-Reporting a porady s managementem společnosti
-Hodnocení operátorů, náslechy a předávání zpětné vazby
-Školení týmu operátorů na call centrum
-Nábor nových zaměstnanců
Co od vás očekáváme:
-Příjemné vystupování
-Zkušenosti s řízením týmu
-Orientace na výsledek
-Pozitivní přístup, spolehlivost a týmového ducha.
-Zkušenosti z oblasti telemarketingu nebo prodeje výhodou, nikoliv podmínkou.
-Základní znalost práce na PC.
Co nabízíme:
-Fixní mzdu a motivační bonus navázaný na týmové výsledky
-Kompletní zaškolení na styl našich hovorů
-Možnost kariérního růstu
-Rozvoj v oblasti komunikace a prodejních dovedností
O naší společnosti Everbot s.r.o.
Jsme česká investiční skupina, která se zaměřuje na budování e-shopů v několika evropských zemích, a také na tuzemskou výrobu vlastních produktů. Hledáme nové příležitosti, budujeme vlastní projekty a investujeme do společností z různých oborů a odvětví.
Aktuálně působíme ve 12 zemích. Naše zákazníky oslovujeme prostřednictvím prodejních kanálů v online i offline prostředí - využíváme naše výrobní, obchodní, marketingové a analytické schopnosti pro budování úspěšných projektů
Zaměstnanecké karty: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, pružná pracovní doba.
Odpovědět na nabídku práce
Team Leader - call centrum