Workplace Experience Support
                    📍 Praha
                    💰 38 000 - 38 000 Kč
                    📄 Plný úvazek
                
                
                            Zaměstnavatel:
                            Sodexo strategic clients s.r.o
                        
                        
                            Kontaktní osoba:
                            Barbora Husáková
                        
                                                
                            Druh pracovního poměru:
                            Plný úvazek
                        
                    Popis pracovní pozice
                    PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Barbora Husáková, e-mail: barbora.husakova@sodexo.com
Co Vás čeká:
" Budete se podílet na chodu centrály našeho globálního partnera.
" Odpovědnost za vzhled interiéru a rozmístění kancelářského vybavení.
" Příprava zasedacích místností (uspořádání nábytku dle požadavků).
" Správa přístupů v rámci budovy (vstupní karty, evidence klíčů, apod.).
" Vedení agendy skladů.
" Komunikace s klientem a dodavateli.
" Účast na vstupním dni nových zaměstnanců - provádění nových zaměstnanců po budově (1x měsíčně).
" Další nárazové a nepravidelné úkoly administrativního a provozního charakteru.
Co by Vám nemělo chybět:
" SŠ vzdělání.
" Anglického jazyka úroveň B2 a vyšší.
" Uživatelská znalost MS Office (Outlook, Excel, Power Point).
" Výhodou je znalost audiovizuální techniky (ovládání, apod.)
" Spolehlivost, flexibilita, samostatnost, aktivní přístup k práci.
Zaměstnanecké výhody : stravenky, Pluxee Cafeteria
                
                
            Co Vás čeká:
" Budete se podílet na chodu centrály našeho globálního partnera.
" Odpovědnost za vzhled interiéru a rozmístění kancelářského vybavení.
" Příprava zasedacích místností (uspořádání nábytku dle požadavků).
" Správa přístupů v rámci budovy (vstupní karty, evidence klíčů, apod.).
" Vedení agendy skladů.
" Komunikace s klientem a dodavateli.
" Účast na vstupním dni nových zaměstnanců - provádění nových zaměstnanců po budově (1x měsíčně).
" Další nárazové a nepravidelné úkoly administrativního a provozního charakteru.
Co by Vám nemělo chybět:
" SŠ vzdělání.
" Anglického jazyka úroveň B2 a vyšší.
" Uživatelská znalost MS Office (Outlook, Excel, Power Point).
" Výhodou je znalost audiovizuální techniky (ovládání, apod.)
" Spolehlivost, flexibilita, samostatnost, aktivní přístup k práci.
Zaměstnanecké výhody : stravenky, Pluxee Cafeteria
Odpovědět na nabídku práce
Workplace Experience Support