ASISTENT/KA EVENTOVÉHO TÝMU
                    📍 Hlavice
                    💰 26 000 - 35 000 Kč
                    📄 Plný úvazek
                
                
                            Zaměstnavatel:
                            B P R-Bohemia public relation s.r.o.
                        
                        
                            Kontaktní osoba:
                            Radka Jordánová
                        
                                                
                            Telefon:
                            
                                
                            
                        
                                                
                            Druh pracovního poměru:
                            Plný úvazek
                        
                    Popis pracovní pozice
                    Do našeho týmu hledáme asistentku/asistenta, který/á se bude podílet na zajištění eventů v hotelovém prostředí. 
Náplň práce:
- Podpora eventového týmu při organizaci akcí v hotelovém prostředí
- Komunikace s hosty a zajištění hladkého průběhu eventů
- Spolupráce s hotelovým personálem a dodavateli
- Pomoc při přípravě a úklidu prostor před, během a po akci
- Administrativní podpora eventového týmu (evidence hostů, kontrola materiálů atd.)
- Flexibilní zapojení do provozních činností souvisejících s akcí, zejm. péče o hosty.
Požadavky:
- Nezbytná předchozí zkušenost se zákaznickým servisem, ideálně v zařízení zaměřujícím se na špičkovou gastronomii nebo vysoký standard služeb v oboru hospitality.
- Aktivní přístup k práci, schopnost týmové spolupráce.
- Nezbytností je plynulý mluvený projev v anglickém jazyce a reprezentativní vystupování.
Zaměstnanecké výhody: Možnost stravování na pracovišti, možnost zajištění ubytování
Hlásit se emailem nebo telefonicky.
                
                
            Náplň práce:
- Podpora eventového týmu při organizaci akcí v hotelovém prostředí
- Komunikace s hosty a zajištění hladkého průběhu eventů
- Spolupráce s hotelovým personálem a dodavateli
- Pomoc při přípravě a úklidu prostor před, během a po akci
- Administrativní podpora eventového týmu (evidence hostů, kontrola materiálů atd.)
- Flexibilní zapojení do provozních činností souvisejících s akcí, zejm. péče o hosty.
Požadavky:
- Nezbytná předchozí zkušenost se zákaznickým servisem, ideálně v zařízení zaměřujícím se na špičkovou gastronomii nebo vysoký standard služeb v oboru hospitality.
- Aktivní přístup k práci, schopnost týmové spolupráce.
- Nezbytností je plynulý mluvený projev v anglickém jazyce a reprezentativní vystupování.
Zaměstnanecké výhody: Možnost stravování na pracovišti, možnost zajištění ubytování
Hlásit se emailem nebo telefonicky.
Odpovědět na nabídku práce
ASISTENT/KA EVENTOVÉHO TÝMU