Administration Clerk
                    📍 Cheb
                    💰 32 620 Kč
                    📄 Plný úvazek
                
                
                            Zaměstnavatel:
                            DHL Solutions k.s.
                        
                        
                            Kontaktní osoba:
                            Alina Aleksandrovna Burkovskaja
                        
                                                
                            Telefon:
                            
                                
                            
                        
                                                
                            Druh pracovního poměru:
                            Plný úvazek
                        
                    Popis pracovní pozice
                    Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: zpracovávání zakázek dle priorit, systémové přijímání, přesouvání nebo vyskladňování zboží či materiálu, získávání, třídění, slučování, sumarizace i archivace dokumentace a informací, inventarizace zásob a majetku. Požadujeme: znalost práce na PC, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost (hledáme kolegu/kolegyni, na kterého/kterou se celý tým může spolehnout), schopnost určovat priotity, znalost AJ výhodou, trestní bezúhonnost. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-15:00 h) anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Logistická 169/1, 350 02 Cheb (dle předchozí domluvy) !!!                
                
                
            Odpovědět na nabídku práce
Administration Clerk