Obchodní referenti
📍 Strakonice
💰 24 800 Kč
📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel:
TONAK a.s.
Kontaktní osoba:
Anna Vondrysová
Telefon:
Druh pracovního poměru:
Plný úvazek
Popis pracovní pozice
Znalosti a dovednosti:
znalost práce s PC, WORD a EXCEL,
preferujeme znalost celní dokumentace a předpisů, dopravní dokumenty
Hlavní náplň práce
1. Sleduje aktuálně vyráběné zakázky pokrývek hlavy a příze z hlediska plnění termínů.
2. Zodpovídá za správnost balení a skladování v expedičním skladu, sledování stavu skladu obalového materiálu a jeho doplnění
3. Vytváří průběžně kalendář prodejových přízí a sleduje plnění termínů toku zboží v oblasti prodejových přízí až po expedici a fakturaci.
4. Přijímá a zpracovává objednávky od tuzemských i zahraničních zákazníků ve spolupráci s obchodním oddělením v Novém Jičíně.
5. Koordinuje a kontroluje včasné a bezchybné zpracování dokladů, zejména celních a dopravních, intrastat.
6. Zajišťuje dopravy zboží, sledování a vyhodnocování efektivity dopravy.
7. Zajišťuje interní dodávky zboží.
8. Fakturuje, proclívá a expeduje pokrývky hlavy a přízí.
9. Podílí se na závěrečných inventurách
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování, týden dovolené navíc, stravování přímo v závodě, příjemný pracovní kolektiv, pracovní doba 37,5hod., prac.poměr na dobu neurčitou, možnost odborného vzdělávání, příspěvek na PP, parkoviště pro zaměstnance.
Kontakt: telefonicky v Po-St od 9.00 do 11.00 hodin, e-mailem
znalost práce s PC, WORD a EXCEL,
preferujeme znalost celní dokumentace a předpisů, dopravní dokumenty
Hlavní náplň práce
1. Sleduje aktuálně vyráběné zakázky pokrývek hlavy a příze z hlediska plnění termínů.
2. Zodpovídá za správnost balení a skladování v expedičním skladu, sledování stavu skladu obalového materiálu a jeho doplnění
3. Vytváří průběžně kalendář prodejových přízí a sleduje plnění termínů toku zboží v oblasti prodejových přízí až po expedici a fakturaci.
4. Přijímá a zpracovává objednávky od tuzemských i zahraničních zákazníků ve spolupráci s obchodním oddělením v Novém Jičíně.
5. Koordinuje a kontroluje včasné a bezchybné zpracování dokladů, zejména celních a dopravních, intrastat.
6. Zajišťuje dopravy zboží, sledování a vyhodnocování efektivity dopravy.
7. Zajišťuje interní dodávky zboží.
8. Fakturuje, proclívá a expeduje pokrývky hlavy a přízí.
9. Podílí se na závěrečných inventurách
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování, týden dovolené navíc, stravování přímo v závodě, příjemný pracovní kolektiv, pracovní doba 37,5hod., prac.poměr na dobu neurčitou, možnost odborného vzdělávání, příspěvek na PP, parkoviště pro zaměstnance.
Kontakt: telefonicky v Po-St od 9.00 do 11.00 hodin, e-mailem
Odpovědět na nabídku práce
Obchodní referenti