Administrativní referent/ka
📍 Uničov
💰 27 000 - 31 000 Kč
📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel:
Morava Wood Products s.r.o.
Kontaktní osoba:
Eva Králová
Telefon:
Druh pracovního poměru:
Plný úvazek
Popis pracovní pozice
Hledáme posilu do týmu!
Jsme výrobní a exportní firma z Uničova a hledáme spolehlivého a zodpovědného člověka na logistickou a administrativní podporu.
Pokud máš rád/a pestrost, umíš si poradit v rychlejším tempu a bereš věci s rozumem a nadhledem, může to být skvělý match.
Hledáme někoho, kdo se umí zapojit do týmu. Zvládne zodpovědnost i rychlejší tempo a tlak na výkon. A hlavně bere práci s úsměvem a elegancí.
Co tě čeká:
- administrativa s pestrou agendou
- zadávání a organizace kontejnerových přeprav (import/export)
- objednávání kamionových a částečných přeprav u stálých dopravců
- správa zásilek do celé Evropy i mimo ni
- kompletní administrace expedic
- správa objednávek e-shopu a exportů po EU
- vystavování a kontrola faktur
- kontakt s řidiči a návštěvami - budeš první, koho ve firmě potkají
- občasné focení produktů, přelepování zásilek, kontrola skladových zásob, pomoc s grafikou - prostě pestrá práce
Co od tebe očekáváme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Angličtinu na komunikativní úrovni (e-mail/telefon)
- flexibilitu a ochotu přizpůsobit se situaci - v logistice ve výrobní firmě nejde vždy vše podle plánu
- respekt a silného týmového ducha - spolupráce a otevřená komunikace jsou základ
- pečlivost, samostatnost a chuť učit se nové věci
Hledáme člověka, který nehledá výmluvy, ale řešení
Pracovní doba Po-Pá, 7:30 - 16:00h. Plně hrazené společné obědy v restauraci. Čtvrtletní bonusy. Firemní telefon. Zvýhodněný mobilní tarif pro rodinné příslušníky. Přátelský, otevřený tým a férové jednání.
Kontakt je možný telefonicky nebo osobně (U Pily 1530, Uničov, od 9:00 do 11:00h).
Jsme výrobní a exportní firma z Uničova a hledáme spolehlivého a zodpovědného člověka na logistickou a administrativní podporu.
Pokud máš rád/a pestrost, umíš si poradit v rychlejším tempu a bereš věci s rozumem a nadhledem, může to být skvělý match.
Hledáme někoho, kdo se umí zapojit do týmu. Zvládne zodpovědnost i rychlejší tempo a tlak na výkon. A hlavně bere práci s úsměvem a elegancí.
Co tě čeká:
- administrativa s pestrou agendou
- zadávání a organizace kontejnerových přeprav (import/export)
- objednávání kamionových a částečných přeprav u stálých dopravců
- správa zásilek do celé Evropy i mimo ni
- kompletní administrace expedic
- správa objednávek e-shopu a exportů po EU
- vystavování a kontrola faktur
- kontakt s řidiči a návštěvami - budeš první, koho ve firmě potkají
- občasné focení produktů, přelepování zásilek, kontrola skladových zásob, pomoc s grafikou - prostě pestrá práce
Co od tebe očekáváme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Angličtinu na komunikativní úrovni (e-mail/telefon)
- flexibilitu a ochotu přizpůsobit se situaci - v logistice ve výrobní firmě nejde vždy vše podle plánu
- respekt a silného týmového ducha - spolupráce a otevřená komunikace jsou základ
- pečlivost, samostatnost a chuť učit se nové věci
Hledáme člověka, který nehledá výmluvy, ale řešení
Pracovní doba Po-Pá, 7:30 - 16:00h. Plně hrazené společné obědy v restauraci. Čtvrtletní bonusy. Firemní telefon. Zvýhodněný mobilní tarif pro rodinné příslušníky. Přátelský, otevřený tým a férové jednání.
Kontakt je možný telefonicky nebo osobně (U Pily 1530, Uničov, od 9:00 do 11:00h).
Odpovědět na nabídku práce
Administrativní referent/ka