Vybírejte z 29 723 nabídek práce
+km

Administrativní pracovník/ce - zákaznický servis e-shopu

📍 Holešov 💰 27 000 - 32 000 Kč 📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel: ALDOTRADE s.r.o.
Kontaktní osoba: Aleš Štěpánek
Telefon:
Druh pracovního poměru: Plný úvazek
Lokalita:
Minimální vzdělání: Vyučen

Popis pracovní pozice

pracoviště Holešov
- Náplň práce: vyřizování objednávek z e-shopů, komunikace se zákazníky - především telefonická a písemná, objednávání zboží, fakturace objednávek, vytváření přepravních štítků pro přepravní společnosti, editace e-shopů
- Požadujeme: uživatelská znalost PC (Microsoft Office, internet, e-mail), anglický jazyk, skvělou komunikační schopnost, příjemné a asertivní vystupování, pečlivost, trpělivost a spolehlivost.
- Výhodou: znalost práce v účetním programu Pohoda
- Pracovní doba: Po-Pá - 6:30-15:00 hod., doba určitá 1 rok s možností prodloužení, příspěvek na obědy
- Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: prace@aldotrade.cz, následně budeme zvát uchazeče na osobní pohovor.
Sdílet nabídku: Sdílet Tisk

Odpovědět na nabídku práce

Administrativní pracovník/ce - zákaznický servis e-shopu

Nemáte svůj životopis?

Vytvořte si ho snadno a rychle a zvyšte si šanci na přijetí.

Vytvořit životopis

Maximální velikost jednoho souboru je 5 MB. Povolené formáty: PDF, DOC, DOCX, ODT, JPG, PNG, GIF.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů pro účely výběrového řízení.

Usnadněte si odpovídání na další nabídky a získejte přehled o odeslaných odpovědích.