Administrativní pracovník/ce - zákaznický servis e-shopu
📍 Holešov
💰 27 000 - 32 000 Kč
📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel:
ALDOTRADE s.r.o.
Kontaktní osoba:
Aleš Štěpánek
Telefon:
Druh pracovního poměru:
Plný úvazek
Popis pracovní pozice
pracoviště Holešov
- Náplň práce: vyřizování objednávek z e-shopů, komunikace se zákazníky - především telefonická a písemná, objednávání zboží, fakturace objednávek, vytváření přepravních štítků pro přepravní společnosti, editace e-shopů
- Požadujeme: uživatelská znalost PC (Microsoft Office, internet, e-mail), anglický jazyk, skvělou komunikační schopnost, příjemné a asertivní vystupování, pečlivost, trpělivost a spolehlivost.
- Výhodou: znalost práce v účetním programu Pohoda
- Pracovní doba: Po-Pá - 6:30-15:00 hod., doba určitá 1 rok s možností prodloužení, příspěvek na obědy
- Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: prace@aldotrade.cz, následně budeme zvát uchazeče na osobní pohovor.
- Náplň práce: vyřizování objednávek z e-shopů, komunikace se zákazníky - především telefonická a písemná, objednávání zboží, fakturace objednávek, vytváření přepravních štítků pro přepravní společnosti, editace e-shopů
- Požadujeme: uživatelská znalost PC (Microsoft Office, internet, e-mail), anglický jazyk, skvělou komunikační schopnost, příjemné a asertivní vystupování, pečlivost, trpělivost a spolehlivost.
- Výhodou: znalost práce v účetním programu Pohoda
- Pracovní doba: Po-Pá - 6:30-15:00 hod., doba určitá 1 rok s možností prodloužení, příspěvek na obědy
- Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: prace@aldotrade.cz, následně budeme zvát uchazeče na osobní pohovor.
Odpovědět na nabídku práce
Administrativní pracovník/ce - zákaznický servis e-shopu