Asistent / asistentka obchodní ředitelky
📍 Solnice
💰 30 000 Kč
📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel:
RENOVA, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Petra Šutová
Telefon:
Druh pracovního poměru:
Plný úvazek
Popis pracovní pozice
Kontakt zasláním životopisu na adresu petra.sutova@vodomery.cz.
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický nebo administrativní směr výhodou)
- zkušenost s administrativou či obchodní podporou
- dobrá znalost MS Office, výhodou Helios a Raynet CRM (není podmínkou)
- pečlivost, systematičnost, schopnost samostatné práce
- aktivní přístup a komunikační dovednosti
- základní znalost angličtiny.
Náplň práce:
- kompletní podpora obchodní ředitelky (administrativní i organizační)
- koordinace obchodní agendy, hlídání termínů, příprava podkladů pro vedení
- příprava a evidence nabídek, smluv, objednávek, reportů, podkladů pro výběrová řízení
- komunikace mezi obchodním týmem, backoffice a vedením společnosti
- zpracování dat v systémech Helios a Raynet, reporting výsledků
- spolupráce na zlepšování interních procesů a digitalizaci obchodní agendy
- jednání s úřady, organizace meetingu
- péče o zákazníky (cenotvorba, objednávky).
Nabízíme:
- pružná pracovní doba, možnost profesního růstu
- přátelský kolektiv, moderní prostředí
- 5 týdnů dovolené, stravování, penzijní připojištění
- fixní plat + variabilní složka
- nástup možný ihned.
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický nebo administrativní směr výhodou)
- zkušenost s administrativou či obchodní podporou
- dobrá znalost MS Office, výhodou Helios a Raynet CRM (není podmínkou)
- pečlivost, systematičnost, schopnost samostatné práce
- aktivní přístup a komunikační dovednosti
- základní znalost angličtiny.
Náplň práce:
- kompletní podpora obchodní ředitelky (administrativní i organizační)
- koordinace obchodní agendy, hlídání termínů, příprava podkladů pro vedení
- příprava a evidence nabídek, smluv, objednávek, reportů, podkladů pro výběrová řízení
- komunikace mezi obchodním týmem, backoffice a vedením společnosti
- zpracování dat v systémech Helios a Raynet, reporting výsledků
- spolupráce na zlepšování interních procesů a digitalizaci obchodní agendy
- jednání s úřady, organizace meetingu
- péče o zákazníky (cenotvorba, objednávky).
Nabízíme:
- pružná pracovní doba, možnost profesního růstu
- přátelský kolektiv, moderní prostředí
- 5 týdnů dovolené, stravování, penzijní připojištění
- fixní plat + variabilní složka
- nástup možný ihned.
Odpovědět na nabídku práce
Asistent / asistentka obchodní ředitelky