EKONOM/-KA SPOLEČNOSTI
📍 Vítkov
💰 60 000 - 70 000 Kč
📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel:
Best Account s.r.o.
Kontaktní osoba:
Ivo Tirol
Druh pracovního poměru:
Plný úvazek
Popis pracovní pozice
KO: Ing. Ivo Tirol, životopisy zasílejte e-mail: office@bestaccount.cz
Co bude Vaší náplní práce:
• Metodické řízení v účtování nákladů, výnosů, včetně bonusů
• Řízení pohledávek, závazků a cash flow
• Zajištění efektivního hospodaření, optimalizace nákladů a výnosů
• Příprava reportů a statistik, měsíční, kvartální a roční reporting vedení společnosti
• Kontrola účtování na měsíční bázi
• Spolupráce při ročním auditu
• Příprava ročních budgetů společnosti
• Analýza nákladů, identifikace příležitostí k úsporám
• Komunikace s dodavateli, kontrola salda, řešení sporných účetních případů
• Předávání kompletních měsíčních podkladů pro mzdovou účetní, tvorba a účtování CP, řešení úsporných případů
• Příprava podkladů pro žádosti o úvěr u bankovních ústavů
• Příprava podkladů pro fúzi, výpočet pracovního kapitálu při akvizici
• Zajištění kontroly, exporty dat do účetního sw, kontrola zaúčtování na jednotlivých střediscích
• Dohled nad správnosti toku dat mezi systémy
• Tvorba a spolupráce na nových směrnicích, tvorba manuálů
• Plnění běžných i mimořádných úkolů uložených přímým nadřízeným a instrukce dalších nadřízených pracovníků
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
• Pokročilá znalost podvojného účetnictví a související legislativy
• Zodpovědný, samostatný a pečlivý přístup k práci
• Příjemné profesionální vystupování
• Práce s účetním programem PREMIER
• Pokročilá znalost MS excel.
Nástup možný ihned.
Výhody:
• Stravenkový paušál, káva a čaj na pracovišti zdarma
• Firemní vzdělávání
• Firemní notebook a mobilní telefon
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na dopravu
• Home office apod.
Co bude Vaší náplní práce:
• Metodické řízení v účtování nákladů, výnosů, včetně bonusů
• Řízení pohledávek, závazků a cash flow
• Zajištění efektivního hospodaření, optimalizace nákladů a výnosů
• Příprava reportů a statistik, měsíční, kvartální a roční reporting vedení společnosti
• Kontrola účtování na měsíční bázi
• Spolupráce při ročním auditu
• Příprava ročních budgetů společnosti
• Analýza nákladů, identifikace příležitostí k úsporám
• Komunikace s dodavateli, kontrola salda, řešení sporných účetních případů
• Předávání kompletních měsíčních podkladů pro mzdovou účetní, tvorba a účtování CP, řešení úsporných případů
• Příprava podkladů pro žádosti o úvěr u bankovních ústavů
• Příprava podkladů pro fúzi, výpočet pracovního kapitálu při akvizici
• Zajištění kontroly, exporty dat do účetního sw, kontrola zaúčtování na jednotlivých střediscích
• Dohled nad správnosti toku dat mezi systémy
• Tvorba a spolupráce na nových směrnicích, tvorba manuálů
• Plnění běžných i mimořádných úkolů uložených přímým nadřízeným a instrukce dalších nadřízených pracovníků
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
• Pokročilá znalost podvojného účetnictví a související legislativy
• Zodpovědný, samostatný a pečlivý přístup k práci
• Příjemné profesionální vystupování
• Práce s účetním programem PREMIER
• Pokročilá znalost MS excel.
Nástup možný ihned.
Výhody:
• Stravenkový paušál, káva a čaj na pracovišti zdarma
• Firemní vzdělávání
• Firemní notebook a mobilní telefon
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na dopravu
• Home office apod.
Odpovědět na nabídku práce
EKONOM/-KA SPOLEČNOSTI