ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK – LOGISTIK (M/Ž)
📍 Třebíč
💰 12 000 - 20 000 Kč
📄 Zkrácený úvazek
Zaměstnavatel:
All2test s.r.o.
Kontaktní osoba:
Ondřej Mifka
Druh pracovního poměru:
Zkrácený úvazek
Popis pracovní pozice
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK – LOGISTIK v oblasti beauty e-commerce
Náplň práce:
Administrativní práce v zaběhlém e-shopu s kosmetikou. Včetně komunikace se zákazníky eshopu, různými dodavateli a dopravci.
• evidence skladových zásob
• balení, přebalování a kontrola zboží
• práce se skenerem a v evidenčním sw Pohoda
• expedice objednávek
• provádění reportů
• obsluha webového rozhraní eshopu
• obsluha sociálních sítí, komunikace se zákazníky(tel., email)
Požadujeme:
• příjemné vystupování a komunikační dovednosti (ústní i písemné)
• velmi dobré organizační schopnosti, systematičnost a nové nápady
• aktivní, samostatný přístup k řešení problémů, odpovědnost a důslednost v plnění úkolů
• vysokou míru loajality a profesionality
• práci na PC – základní znalost Excel, Word, Windows efektivně, uživatelskou znalost Gmail Suite, PowerPointu a systému Pohoda výhodou
• základní znalost práce na sociálních sítích (FCB, Instagram), správa kampaní výhodou
• zájem o oblast kosmetiky a nakupování na internetu výhodou
Nabízíme:
• zajímavou pracovní příležitost u rozrůstajícího se zaměstnavatele, který má více oblastí podnikání
• možnost profesního růstu a osobního rozvoje (vedení dalších projektů, kampaně na soc. sítích)
• motivační finanční ohodnocení závislé na pečlivosti odvedené práce a aktivním přístupu
• pracovní dobu od pondělí do pátku, pouze ranní směny, žádné víkendy
• možnost profesně růst společně s námi – podpoříme Vás ve Vašem dalším vzdělávání
• profesionální přístup nadřízeného
Náplň práce:
Administrativní práce v zaběhlém e-shopu s kosmetikou. Včetně komunikace se zákazníky eshopu, různými dodavateli a dopravci.
• evidence skladových zásob
• balení, přebalování a kontrola zboží
• práce se skenerem a v evidenčním sw Pohoda
• expedice objednávek
• provádění reportů
• obsluha webového rozhraní eshopu
• obsluha sociálních sítí, komunikace se zákazníky(tel., email)
Požadujeme:
• příjemné vystupování a komunikační dovednosti (ústní i písemné)
• velmi dobré organizační schopnosti, systematičnost a nové nápady
• aktivní, samostatný přístup k řešení problémů, odpovědnost a důslednost v plnění úkolů
• vysokou míru loajality a profesionality
• práci na PC – základní znalost Excel, Word, Windows efektivně, uživatelskou znalost Gmail Suite, PowerPointu a systému Pohoda výhodou
• základní znalost práce na sociálních sítích (FCB, Instagram), správa kampaní výhodou
• zájem o oblast kosmetiky a nakupování na internetu výhodou
Nabízíme:
• zajímavou pracovní příležitost u rozrůstajícího se zaměstnavatele, který má více oblastí podnikání
• možnost profesního růstu a osobního rozvoje (vedení dalších projektů, kampaně na soc. sítích)
• motivační finanční ohodnocení závislé na pečlivosti odvedené práce a aktivním přístupu
• pracovní dobu od pondělí do pátku, pouze ranní směny, žádné víkendy
• možnost profesně růst společně s námi – podpoříme Vás ve Vašem dalším vzdělávání
• profesionální přístup nadřízeného
Odpovědět na nabídku práce
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK – LOGISTIK (M/Ž)