Obchodní asistent/ka - obchodní zástupce Junio
📍 Praha
💰 40 000 - 45 000 Kč
📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel:
Ing. Petra Dudková
Kontaktní osoba:
Petra Dudková
Telefon:
Druh pracovního poměru:
Plný úvazek
Popis pracovní pozice
Dudková Petra Ing., tel.: +420 604 609 609, e-mail: info@hr4ever.cz
Společnost zabývající se mezinárodním obchodem potravinářských komodit hledá do svých kanceláři v centru Prahy posilu týmu. Práce je vhodná pro komunikativní a učenlivé uchazeče, kteří se chtějí věnovat obchodní činnosti, zvládají administrativu a pokročilou komunikaci v AJ.
Náplň práce:
o Administrativní podpora seniorního obchodníka při mezinárodním prodeji
o Příprava nabídek a komunikace se zákazníky
o Administrativa spojená s obchodem (smlouvy, objednávky, faktury)
o Aktualizace klientského portfolia
o Samostatná práce na svěřeném portfoliu klientů
o Vyhledávání nových obchodních příležitostí
o Reporting
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
o SŠ/VŠ vzdělání - obchodní a ekonomický směr výhodou
o Min. 3 roky předchozí praxe v obchodu, zákaznickém servisu či administrativě
o Pokročilá znalost AJ - mluvená i psaná forma, další jazyky výhodou
o Komunikativní osoba s chutí učit se a rozvíjet se v obchodě
o Dobré organizační schopnosti, samostatnost
o Pokročilý uživatel PC - MS Office (zejm. MS Excel - reporting)
Motivující finanční ohodnocení - fix + podíl na výsledcích týmu, zaučení, kariérní růst až na senior obchondího zástupce, mobilní telefon, MultiSport karta, stravenky, zvýhodněné ceny na nákup produktů firmy
Společnost zabývající se mezinárodním obchodem potravinářských komodit hledá do svých kanceláři v centru Prahy posilu týmu. Práce je vhodná pro komunikativní a učenlivé uchazeče, kteří se chtějí věnovat obchodní činnosti, zvládají administrativu a pokročilou komunikaci v AJ.
Náplň práce:
o Administrativní podpora seniorního obchodníka při mezinárodním prodeji
o Příprava nabídek a komunikace se zákazníky
o Administrativa spojená s obchodem (smlouvy, objednávky, faktury)
o Aktualizace klientského portfolia
o Samostatná práce na svěřeném portfoliu klientů
o Vyhledávání nových obchodních příležitostí
o Reporting
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
o SŠ/VŠ vzdělání - obchodní a ekonomický směr výhodou
o Min. 3 roky předchozí praxe v obchodu, zákaznickém servisu či administrativě
o Pokročilá znalost AJ - mluvená i psaná forma, další jazyky výhodou
o Komunikativní osoba s chutí učit se a rozvíjet se v obchodě
o Dobré organizační schopnosti, samostatnost
o Pokročilý uživatel PC - MS Office (zejm. MS Excel - reporting)
Motivující finanční ohodnocení - fix + podíl na výsledcích týmu, zaučení, kariérní růst až na senior obchondího zástupce, mobilní telefon, MultiSport karta, stravenky, zvýhodněné ceny na nákup produktů firmy
Odpovědět na nabídku práce
Obchodní asistent/ka - obchodní zástupce Junio