Pracovník zákaznické podpory
📍 Praha
💰 25 000 - 30 000 Kč
📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel:
ČSAD SVT Praha, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Ing. Maxim Mihaylov
Druh pracovního poměru:
Plný úvazek
Popis pracovní pozice
Náplň práce:
o telefonická a e-mailová podpora zákazníků e-shopů (např. IDOS.cz) a prodejců v předprodejních kancelářích
o dohled nad IT systémy na uživatelské úrovni
Požadujeme:
o samostatnost při plnění pracovních úkolů
o komunikativnost, spolehlivost a loajalitu
o znalost práce na PC - min word, excel, užívání poštovních klientů
o bezchybné ovládání českého jazyka jak psanou, tak mluvenou formou
o pokročilou znalost angličtiny
o příjemné a zdvořilé vystupování vůči uživatelům ServiceDesku
Výhodou je:
o orientace ve veřejné linkové dopravě/dopravní problematice obecně
o orientace v IT problematice
o předchozí praxe v ServiceDesku, nejlépe min. 6 měsíců
5 týdnů dovolené, stravenky, přípěvek na MHD Praha, příspěk na penzijní pojištění
o telefonická a e-mailová podpora zákazníků e-shopů (např. IDOS.cz) a prodejců v předprodejních kancelářích
o dohled nad IT systémy na uživatelské úrovni
Požadujeme:
o samostatnost při plnění pracovních úkolů
o komunikativnost, spolehlivost a loajalitu
o znalost práce na PC - min word, excel, užívání poštovních klientů
o bezchybné ovládání českého jazyka jak psanou, tak mluvenou formou
o pokročilou znalost angličtiny
o příjemné a zdvořilé vystupování vůči uživatelům ServiceDesku
Výhodou je:
o orientace ve veřejné linkové dopravě/dopravní problematice obecně
o orientace v IT problematice
o předchozí praxe v ServiceDesku, nejlépe min. 6 měsíců
5 týdnů dovolené, stravenky, přípěvek na MHD Praha, příspěk na penzijní pojištění
Odpovědět na nabídku práce
Pracovník zákaznické podpory