Vybírejte z 29 797 nabídek práce
+km

referent majetkové správy

📍 Brno-město 💰 23 110 - 33 220 Kč 📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel: Úřad práce České republiky
Kontaktní osoba: Podatelna
Druh pracovního poměru: Plný úvazek
Lokalita:
Minimální vzdělání: Středoškolské

Popis pracovní pozice

Pracovní místo: referent majetkové správy
ID 11000252
Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Brně, Odbor kancelář krajské
pobočky, Oddělení majetku a investic, Polní 1011/37 659 59 Brno
Hlavní náplň činnosti:
Komplexní zajišťování majetkové správy (nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a
jiných forem dispozice) a metodické usměrňování majetkové správy na nižších
organizačních složkách.
Dále:
Zajišťování řádného technického stavu vybraných technických zařízení, například zdvihacích
zařízení, tlakových nádob a dalších zařízení dle platných norem a předpisů.
Zajišťování údržby a organizaci provádění oprav svěřených zařízení. Plánování provádění
pravidelných prohlídek svěřených technických zařízení a kontrola jejich obsluhy, vedení záznamů
a dokumentaci a podávání návrhů na provádění oprav a údržby. Provádění školení obsluh
technických zařízení a strojů. Kontrola dodržování pracovní a technologické kázně pracovníků
údržby.
Zajišťování náhradních dílů, plánů prohlídek, údržeb a běžných a středních oprav svěřených
zařízení.
Kvalifikační a další požadavky:
• Minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou
• Praxe ve státní správě výhodou
• Organizační a komunikační schopnost
• Aktivní znalost PC (MS Word, MS Excel, Internet, Outlook)
• Odolnost vůči stresu
• Aktivní řidič skupina „B“
• Samostatnost, pečlivost, důslednost, schopnost týmové práce
• Občanská a morální bezúhonnost
• Výhoda min. § 5 dle NV 194/2022 Sb., o požadavcích na odbornou způsobilost
k výkonu činnosti na elektrických zařízeních a na odbornou způsobilost
v elektrotechnice
• Časová flexibilita a loajalita
Pracovní podmínky:
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech
zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 9, po zkušební době
možnost přiznání osobního příplatku v závislosti na odváděné práci
• pružná pracovní doba – 40 hodin týdně
• předpokládaný nástup: listopad 2025
• pracovní poměr na dobu neurčitou
Zaměstnanecké výhody:
- pružná služební doba;
- 5 týdnů dovolené;
- 5 dnů indispozičního volna;
- 1 den na vyřízení osobních záležitostí;
- příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál 70 Kč;
- možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje;
- odměny k životním a služebním výročím;
- příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně,
- možnost zřízení MultiSport karty.
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis
a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 22. října 2025 včetně na
e-mailovou adresu: vyberova.rizeni.bm@uradprace.cz nebo písemně na adresu:
Úřad práce České republiky
Krajská pobočka v Brně
Polní 1011/37
659 59 Brno
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Sdílet nabídku: Sdílet Tisk

Odpovědět na nabídku práce

referent majetkové správy

Nemáte svůj životopis?

Vytvořte si ho snadno a rychle a zvyšte si šanci na přijetí.

Vytvořit životopis

Maximální velikost jednoho souboru je 5 MB. Povolené formáty: PDF, DOC, DOCX, ODT, JPG, PNG, GIF.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů pro účely výběrového řízení.

Usnadněte si odpovídání na další nabídky a získejte přehled o odeslaných odpovědích.