Asistent/ka vedení společnosti
📍 Ostrava
💰 32 000 Kč
📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel:
F.S.C. BEZPEČNOSTNÍ PORADENSTVÍ, a.s.
Kontaktní osoba:
Barbora Osobová
Druh pracovního poměru:
Plný úvazek
Popis pracovní pozice
Svoje CV zasílejte na e-mailovou adresu: osobovab@fsc-ov.cz
Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče/ky, kteří splní uvedené požadavky.
Co bude náplní Vaší práce:
- komplexní zajištění administrativy společnosti;
- sepisování obchodní korespondence společnosti;
- komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí;
- komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel;
- péče o návštěvy a vedení společnosti,
- monitoring veřejných zdrojů, zejména tiskovin a internetu, analýza zjištěných informací a vytipování potenciálních klientů.
Hledáme někoho kdo:
- má VŠ vzdělání (nejlépe ekonomicko-obchodního směru)
- má praxi v oblasti administrativy nejméně 3 roky;
- umí pracovat s MS Office (Word, Excel, Outlook, Internet);
- je pečlivý, spolehlivý, flexibilní, má proaktivní přístup a je ochotný se dále sebevzdělávat v oboru;
- má dobré organizační a interpersonální dovednosti;
- je odolný vůči stresu
- výhodou je řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič/ka.
Co Vám můžeme nabídnout:
- stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu
- odpovídající mzdové podmínky
- notebook a mobilní telefon
- příjemný pracovní kolektiv
- firemní benefity.
- smlouva na dobu neurčitou (po prvním odpracovaném roce)
Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče/ky, kteří splní uvedené požadavky.
Co bude náplní Vaší práce:
- komplexní zajištění administrativy společnosti;
- sepisování obchodní korespondence společnosti;
- komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí;
- komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel;
- péče o návštěvy a vedení společnosti,
- monitoring veřejných zdrojů, zejména tiskovin a internetu, analýza zjištěných informací a vytipování potenciálních klientů.
Hledáme někoho kdo:
- má VŠ vzdělání (nejlépe ekonomicko-obchodního směru)
- má praxi v oblasti administrativy nejméně 3 roky;
- umí pracovat s MS Office (Word, Excel, Outlook, Internet);
- je pečlivý, spolehlivý, flexibilní, má proaktivní přístup a je ochotný se dále sebevzdělávat v oboru;
- má dobré organizační a interpersonální dovednosti;
- je odolný vůči stresu
- výhodou je řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič/ka.
Co Vám můžeme nabídnout:
- stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu
- odpovídající mzdové podmínky
- notebook a mobilní telefon
- příjemný pracovní kolektiv
- firemní benefity.
- smlouva na dobu neurčitou (po prvním odpracovaném roce)
Odpovědět na nabídku práce
Asistent/ka vedení společnosti