Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
📍 Karlovy Vary
💰 32 000 Kč
📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel:
HOTELIS s.r.o.
Kontaktní osoba:
Žaneta Plecitá
Druh pracovního poměru:
Plný úvazek
Popis pracovní pozice
Chcete být součástí dynamického týmu v hotelovém prostředí a využít své zkušenosti v oblasti rezervací? Hledáme kolegu/kolegyni na pozici Pracovník rezervací, který se připojí k našemu týmu a pomůže nám posunout naše služby na vyšší úroveň!
Náplň práce:
• telefonická a e-mailová správa rezervací
• komunikace s hosty a řešení jejich individuálních požadavků
• úzká spolupráce se zaměstnanci front office jednotlivých hotelů
• zpracování administrativy spojené s rezervacemi
• práce s přijatými platbami, řešení vratek a drobná účetní agenda související s rezervacemi
Požadujeme:
• pokročilou znalost anglického, německého, ruského a českého jazyka (slovem i písmem)
• znalost práce na PC – MS Office, výhodou zkušenost s PMS systémy a online rezervačními platformami
• základní znalosti účetnictví (evidence přijatých plateb, kontrola fakturací, zpracování vratek)
• komunikační dovednosti a schopnost řešit požadavky hostů s profesionalitou a ochotou
• pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail
• proklientský přístup a týmového ducha
Nabízíme:
• Zajímavé finanční ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem a dovednostem – od 32.000 Kč/měsíčně.
• možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
• stabilní práci v příjemném kolektivu s přátelskou atmosférou
• zázemí silné a stabilní společnosti v hotelovém sektoru
Upřesňující informace: pracovní doba Po-Pá (8:00-16:30), pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení.
Náplň práce:
• telefonická a e-mailová správa rezervací
• komunikace s hosty a řešení jejich individuálních požadavků
• úzká spolupráce se zaměstnanci front office jednotlivých hotelů
• zpracování administrativy spojené s rezervacemi
• práce s přijatými platbami, řešení vratek a drobná účetní agenda související s rezervacemi
Požadujeme:
• pokročilou znalost anglického, německého, ruského a českého jazyka (slovem i písmem)
• znalost práce na PC – MS Office, výhodou zkušenost s PMS systémy a online rezervačními platformami
• základní znalosti účetnictví (evidence přijatých plateb, kontrola fakturací, zpracování vratek)
• komunikační dovednosti a schopnost řešit požadavky hostů s profesionalitou a ochotou
• pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail
• proklientský přístup a týmového ducha
Nabízíme:
• Zajímavé finanční ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem a dovednostem – od 32.000 Kč/měsíčně.
• možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
• stabilní práci v příjemném kolektivu s přátelskou atmosférou
• zázemí silné a stabilní společnosti v hotelovém sektoru
Upřesňující informace: pracovní doba Po-Pá (8:00-16:30), pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení.
Odpovědět na nabídku práce
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech