ASISTENT/KA JEDNATELE
📍 Lysá nad Labem
💰 33 000 Kč
📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel:
G´s Group Holdings CZ s.r.o.
Kontaktní osoba:
Pavel Kořínek
Druh pracovního poměru:
Plný úvazek
Popis pracovní pozice
Asistent/ka jednatele
Hledáme spolehlivou a diskrétní osobnost, která se stane pravou rukou jednatele společnosti. Vaší rolí bude administrativní a organizační podpora v pracovních záležitostech.
Hledáme někoho, kdo je flexibilní, loajální, má smysl pro detail a dokáže předvídat potřeby jednatele.
Pracovní smlouvu na dobu určitou (zástup za MD) - při vzájemné spokojenosti možnost další spolupráce (doba neurčitá).
Mzdové ohodnocení dohodou (dle znalostí a praxe).
Náplň práce
- komplexní administrativní podpora vedení společnosti, organizace schůzek - správa kalendáře
- zajištění cest, rezervací, eventů apod.
- organizace porad, příprava podkladů, tvorba zápisů
- vyřizování emailové a poštovní korespondence
- vedení dokumentace (kontrola, tisk, kompletace a evidence)
- podpora a komunikace s ostatními odděleními společnosti a obchodními partnery
Požadujeme:
- min. středoškolské vzdělání s maturitou
- diskrétnost, loajalitu a vysokou míru důvěryhodnosti
- organizační schopnosti a schopnost multitaskingu
- znalost PC (MS Office)
- komunikativní AJ podmínkou (slovem i písmem)
- řidičský průkaz sk. B
- praxe na obdobné pozici výhodou
Nabízíme:
možnost seberealizace, osobního růstu a dalšího vzdělávání; Sick days; příspěvek na stravování; mobilní telefon, notebook
Kontakt: e-mailem
Hledáme spolehlivou a diskrétní osobnost, která se stane pravou rukou jednatele společnosti. Vaší rolí bude administrativní a organizační podpora v pracovních záležitostech.
Hledáme někoho, kdo je flexibilní, loajální, má smysl pro detail a dokáže předvídat potřeby jednatele.
Pracovní smlouvu na dobu určitou (zástup za MD) - při vzájemné spokojenosti možnost další spolupráce (doba neurčitá).
Mzdové ohodnocení dohodou (dle znalostí a praxe).
Náplň práce
- komplexní administrativní podpora vedení společnosti, organizace schůzek - správa kalendáře
- zajištění cest, rezervací, eventů apod.
- organizace porad, příprava podkladů, tvorba zápisů
- vyřizování emailové a poštovní korespondence
- vedení dokumentace (kontrola, tisk, kompletace a evidence)
- podpora a komunikace s ostatními odděleními společnosti a obchodními partnery
Požadujeme:
- min. středoškolské vzdělání s maturitou
- diskrétnost, loajalitu a vysokou míru důvěryhodnosti
- organizační schopnosti a schopnost multitaskingu
- znalost PC (MS Office)
- komunikativní AJ podmínkou (slovem i písmem)
- řidičský průkaz sk. B
- praxe na obdobné pozici výhodou
Nabízíme:
možnost seberealizace, osobního růstu a dalšího vzdělávání; Sick days; příspěvek na stravování; mobilní telefon, notebook
Kontakt: e-mailem
Odpovědět na nabídku práce
ASISTENT/KA JEDNATELE