Vybírejte z 29 797 nabídek práce
+km

virtuální asistent/ka

📍 Litoměřice 💰 25 200 - 35 200 Kč 📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel: Asistentka CZ, s.r.o.
Kontaktní osoba: Petra Vejvodová
Telefon:
Druh pracovního poměru: Plný úvazek
Lokalita:
Minimální vzdělání: Středoškolské

Popis pracovní pozice

Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohla pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny.
Tato služba je oblíbená po celém světě a v ČR jsme byli první, kteří ji spustili.
Již 15 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme.
Naše požadavky:
Zodpovědnost
Produktivita
Schopnost určovat priority
AJ alespoň na střední úrovni (B2)
Komunikativnost
Dochvilnost
ČJ, pečlivost..chuť se rozvíjet a učit se nové věci
Samostatnost, rychlou orientaci při práci na PC
Psaní všemi deseti. týmového ducha
Nabízíme:
Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále přináší nové výzvy.
Možnost sama si organizovat práci i čas.
Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépe
naplánovat tvůj volný čas.
Vzdělávací akademie osobního i profesního růstu s širokým množstvím témat.
Příležitost kariérního růstu ve vedení týmu asistentek.
Báječné firemní akce.
Týden dovolené navíc a sick days.
Kde sedí virtuální osobní asistent/ka - ze začátku máš své pracovní místo v našich prostorách v Litoměřicích, po zaškolení pracuješ klidně občas i z domova, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty.
Budeš mít plně vybavené pracovní místo s PC, telefonem a dalšími drobnostmi.
Zázemí firmy ti poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýnu a přítomnost bezva lidí, kteří tě rádi podpoří.
Pracovní náplň :
Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazníky
Administrativní a organizační podpora klientů
Správa příchozích a odchozích emailů
Vyhledávání informací na internetu / průzkum trhu
Korektury textů
Správa kalendáře a organizace schůzek
Zadávání plateb či evidence nákladů v účetním systému
Domlouvání schůzek se stávajícími zákazníky
Hlídání termínů a pravidelné připomínání
Tvorba tabulek a zpracování dat
Plánování tras
Rezervace letenek, hotelů a restaurací
Zákaznický servis pro zákazníky našich klientů - emailová či telefonická podpora
Přepis záznamu z jednání
Objednání lékaře, dohledání doučování pro dítě nebo zajištění úklidu domácnosti
Denně další a další nové výzvy.
Litoměřice +- 30 km - dojezdnost.
Způsob kontaktování zaměstnavatele:e-mailem, telefonicky od 9.00h. do 15.00h.
Sdílet nabídku: Sdílet Tisk

Odpovědět na nabídku práce

virtuální asistent/ka

Nemáte svůj životopis?

Vytvořte si ho snadno a rychle a zvyšte si šanci na přijetí.

Vytvořit životopis

Maximální velikost jednoho souboru je 5 MB. Povolené formáty: PDF, DOC, DOCX, ODT, JPG, PNG, GIF.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů pro účely výběrového řízení.

Usnadněte si odpovídání na další nabídky a získejte přehled o odeslaných odpovědích.