Specialista/tka zákaznické podpory
📍 Zlín
💰 30 000 - 36 000 Kč
📄 Plný úvazek
Zaměstnavatel:
EMEA s.r.o.
Kontaktní osoba:
Miloslava Holásková
Telefon:
Druh pracovního poměru:
Plný úvazek
Popis pracovní pozice
Nástup možný ihned na dobu určitou.
Pokud rádi komunikujete s lidmi, máte příjemný projev a chcete pomáhat zákazníkům s jejich dotazy, ozvěte se nám.
Náplň práce
• příjem a vyřizování telefonických dotazů,
• poskytování přesných a srozumitelných informací,
• práce s interním systémem,
• spolupráce na zajištění plynulého chodu zákaznické linky.
Požadujeme
• ukončené středoškolské vzdělání,
• minimálně 6 měsíců zkušeností v oblasti zákaznického servisu,
• znalost anglického jazyka na úrovni min. B2 (doloženou certifikátem),
• příjemný a srozumitelný verbální projev,
• ochotu pracovat ve směnném režimu (denní/noční),
• základní dovednosti práce s PC,
• spolehlivost a týmovou spolupráci.
.. Pozice je vhodná také pro uchazeče se zdravotním postižením (OZP).
Směny
• Denní směna: 08:00 – 20:00
• Noční směna: 20:00 – 08:00
• V rámci zachování kvality poskytovaných služeb požadujeme odpracovat 2 směny měsíčně přímo v prostorách našeho klienta v Praze (08:00 – 16:00), kde probíhá supervize, předávání zpětné vazby a pravidelné doškolování.
Nabízíme
• u pražských směn kompletně hrazené ubytování, cestovné a příspěvek na stravné,
• stabilní zaměstnání na dlouhodobém projektu se společenským přesahem,
• Úvodní zaškolení probíhá přímo ve Zlíně.
Pokud rádi komunikujete s lidmi, máte příjemný projev a chcete pomáhat zákazníkům s jejich dotazy, ozvěte se nám.
Náplň práce
• příjem a vyřizování telefonických dotazů,
• poskytování přesných a srozumitelných informací,
• práce s interním systémem,
• spolupráce na zajištění plynulého chodu zákaznické linky.
Požadujeme
• ukončené středoškolské vzdělání,
• minimálně 6 měsíců zkušeností v oblasti zákaznického servisu,
• znalost anglického jazyka na úrovni min. B2 (doloženou certifikátem),
• příjemný a srozumitelný verbální projev,
• ochotu pracovat ve směnném režimu (denní/noční),
• základní dovednosti práce s PC,
• spolehlivost a týmovou spolupráci.
.. Pozice je vhodná také pro uchazeče se zdravotním postižením (OZP).
Směny
• Denní směna: 08:00 – 20:00
• Noční směna: 20:00 – 08:00
• V rámci zachování kvality poskytovaných služeb požadujeme odpracovat 2 směny měsíčně přímo v prostorách našeho klienta v Praze (08:00 – 16:00), kde probíhá supervize, předávání zpětné vazby a pravidelné doškolování.
Nabízíme
• u pražských směn kompletně hrazené ubytování, cestovné a příspěvek na stravné,
• stabilní zaměstnání na dlouhodobém projektu se společenským přesahem,
• Úvodní zaškolení probíhá přímo ve Zlíně.
Odpovědět na nabídku práce
Specialista/tka zákaznické podpory